Ticari Yönetim Sistemi

İşletmelerin günlük, sipariş, tahsilat, ödeme, fatura, cari, stok işlemlerini pratik ve hızlıca yürütülmesine olanak sağlayan web tabanlı ve online çalışan kolay bir ön muhasebe yazılımıdır.

ticari yönetim sistemi yazılımı

Ticari Yönetim Sistemi Avantajları

  • Tüm kullanıcıların sisteme zaman ve mekan bağımsız ulaşabilme imkanı

  • Basit ve pratik planlanan ekran tasarımları ile kullanıcılar sisteme kolayca adapte olur

  • Sisteme eklenen tüm gelişme ve yeniliklerden anında faydalanabilme

  • Bankacılık ve finans kuruluşlarının kullandığı profesyonel güvenlik altyapısı

Programın Genel Özellikleri

  • Excel’den toplu aktarım özelliği ile müşteri, ürün ve hizmetleri hızlıca aktarma

  • Müşteri ve Tedarikçilerinizi çok çeşitli kriterlere göre filtreleyin, tek ekran üzerinden adres, yetkili, sipariş, fatura, cari detay vb. tüm özelliklere anında ulaşın

  • Gelir ve giderlerinizi anlık takip edin, işletmenizle ilgili doğru kararlar alın

  • Depolarınızdaki stoklarda şişmiş olan ürünlerinizi, en çok satılan ve kritk stok seviyesindeki ürünlerden haberdar olun, işiniz aksamasın

  • İrsaliye ve faturalarınızı, kdv tutarlarınızı anlık görüntüleyin

  • Gelişmiş raporlar ile işletmenizin karlılık ve verimliliğini istediğiniz zamanda değerlendirin

  • Cari listelerinizi ve cari hesap ekstrelerini ister excele aktarın, isterseniz hemen yazdırın

  • İster tek tek, ister toplusca SMS ile bakiye bilgilendirmesi yapın

  • E-Posta ile cari hesap ekstrelerini 1 tık ile gönderin

İçerik ve Modüller

Çalışanlar, müşteri, tedarikçi, tahsilat ve ödemelerle ilgili her türlü hatırlatma planlayabilir, Pop-up, Sms ve Mail ile hatırlatma özelliklerini kullanabilir.

Müşteri ve Tedarikçilerle ilgili her türlü bilgiye tek ekran üzerinden ulaşabilecek ve gelişmiş arama ve filtreleme özellikleri ile donatılmıştır.

Kuruluş içinde ve dışında çalışan personelin mevcut ve potansiyel müşterilerle ilgili yaptıkları her türlü telefon görüşmesi, ziyaret bilgisini veya yazışma bilgisini sisteme kaydederek kuruluşun kurumsal hafızasının oluşmasına yardımcı olan uygulamadır.

Firmanın 3 aşamalı sihirbaz yapısı sayesinde pratik ve kolayca sipariş oluşturup, isterse müşterileri ile sözleşme de hazırlayabilmesine olanak sağlar, Parametrik ve esnek yazılım altyapısı ile firmaların bu alandaki tüm ihtiyaçlarını karşılar.

Firmanın gelir, gider, fatura ve kasa-banka işlemleri ile ilgili tüm ihtiyaçlarını kolayca karşılayacak özellik ve yapıda tasarlanmıştır. Modül içeriği;

  • Fatura ve İrsaliyeler
  • Müşteri, Tedarikçi ve Personel Cari Hareketleri
  • Kasa ve Bankalar
  • Gider ve Ödemeler
  • Tahakkuk ve Tahsilatlar
  • Tanım ve Ayarlar

Firmanın stok giriş – çıkışlarını takip edebileceği, depo sayımını, depo durumlarını kolayca yönetebileceği, stokta şişmiş bekleyen ürünleri ve kritik seviyeye inmiş stoklarla ilgili tüm işlemleri yönetebileceği modüldür.

Ürün ve hizmetlerinize ait tüm bilgileri kaydederek satış, sipariş, fatura ve stok işlemlerinizde yardımcı olur.

Müşteri, tedarikçi veya personel ile ilgili, gelen veya gönderilen her türlü belge ve dokümanın ilişkilendirilip sisteme yüklenmesine ve gerekli zamanlarda kullanılmasına olanak sağlayan modüldür.

Gerek şablonlar oluşturarak, gerekse anlık olarak müşteri ve tedarikçilerinize SMS ve Mail ile her türlü cari bildirim, duyuru ya da bilgilendirmeyi toplu veya tek tek yapmanıza olanak sağlar.

Çalışanlarınızı şube ve departmanlara göre sisteme kullanıcı olarak tanımlayıp, gelişmiş yetkilendirme özelliği ile sadece iş tanımlarına uygun ekranlara ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.

Sistem, çalışanların tüm giriş ve çıkışlarını zaman ve IP bazında loglar, ayrıca sistemde işlemlerin kayıtlarını tutar, otomatik yedekleme özelliği ile tüm kayıtlar öğle ve gece olmak üzere günde 2 kez yedeklenir.

Ücretsiz Teklif Al

BLOG