• 0Alışveriş Sepeti
Web Tasarım - Web Tasarım Ajansı - İzmir - Seo - Web Sitesi
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Ekibimiz
    • İş Olanakları
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Gizlilik politikası
  • HİZMETLER
    • Kurumsal Web Tasarım
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
    • Sosyal Medya Pazarlaması
  • GİRİŞİMLERİMİZ
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • Localveri, 2003 yılından bu güne 55 farklı sektörde, interneti kullanarak pazarlama, satış ve iş yönetimi faaliyetlerinde verimli ve etkili çözümler üretmek mottosu ile çalışmaktadır. Bu sektörlerden bazılarını derinlemesine analiz ederek sektörün bazı gereksinimlerini tespit etmiş ve bu tespitlere göre iş yazılımları alanında girişimler yapmıştır.

        SiteBYS ile site, bina, iş merkezi yönetimlerinin bu alandaki ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmuş, Ekibimsahada ile sahada mobil teknik ekip çalıştıran firmaların sorunlarını çözmeye yardımcı olmuştur. Ozoquiz ile pandemi döneminde evden eğitim alan öğrenci ve personelin ölçümlenmesine uygun çözümler geliştirmiş. Ticaretpazarlama ve OzotesERP yazılımları ile iş dünyasının satış, pazarlama, iştakibi ve cari yönetim faaliyetlerini kolaylaştırmaya odaklanmıştır.

        Dün olduğu gibi, bugünde ve yarında sektörleri analiz edeceğiz ve uygun bulduğumuz alanlarda yazılım ve iş geliştirme girişimlerimize devam edeceğiz.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    • Bayi/Müşteri Girişi
    • Online Ödeme
    • Destek Talebi
    • Mail Kurulum Yardımı
  • İLETİŞİM
  • Teklif Al
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: online tahsilat

Buradasınız: Anasayfa1 / online tahsilat

Yazılar

İşletmenizin Günlük Yönetimsel İşlemleri Pratik ve Kolay Hale Getirin

16 Temmuz 2019/in Ticaret Pazarlama /tarafından Localveri

İşletmelerin günlük olarak gerçekleştirdiği, sipariş, tahsilat, fatura ödeme, cari stok takibi gibi işlemler çoğu zaman zaman alıcı ve takibi zor olan işlemlerdir. Teknolojinin yaygınlaşması ve İnternetin hayatımızın vazgeçilmez unsurlarından birine dönüşmesi işletmelerin bu işlemlerini kolaylaştıracak ön muhasebe programlarının ortaya çıkarılmasına neden olmuştur. Devamını Oku

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/07/muhasebe-blog.jpg 224 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-07-16 09:29:112019-08-09 14:07:01İşletmenizin Günlük Yönetimsel İşlemleri Pratik ve Kolay Hale Getirin

Online Tahsilat Sistemi Nedir?

26 Haziran 2019/in online tahsilat sistemi /tarafından Localveri

İnternet teknolojilerinin gelişmesi ve e-ticaret uygulamalarının yaygınlaşması ticaret ve pazarlama kavramlarında köklü değişikliklerin yaşanmasına neden olmuştur. E- ticaret giderek yaygınlaşmış ve günümüzde ürün ve hizmet satışı yapan neredeyse tüm firmalarda kullanılan bir uygulama haline gelmiştir. İnsanların da çoğunlukla e-ticaret uygulamalarını kullanmayı tercih etmeleri bu durumun yaşanmasında etkili olmaktadır. Devamını Oku

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/06/tasilat-online-blog.jpg 224 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-06-26 08:48:322019-08-21 11:50:27Online Tahsilat Sistemi Nedir?

B2B Sistemi Nedir ve Avantajları Nelerdir?

8 Haziran 2018/0 Yorumlar/in E-Ticaret /tarafından Localveri

İngilizce’de Business to Business kelimesinin kısaltması şeklinde yazılan B2B sistemi firmaların kendi bünyelerinde yaptıkları tüm ticari işlemleri internet üzerinden gerçekleşmesine imkan sağlayan e-ticaret uygulamasıdır.

B2B Bayi Yönetim Sisteminin diğer bir tanımı ise, firmaların iş ortaklarına, bayilerine, servislerine, potansiyel ve mevcut müşterilerine kullanıcı bilgileri tanımlamasıyla onların bu bilgilerle kendilerine ayrılan işlemleri yapmasına olanak sağlayan, Türkiye’de en fazla kullanılan mobil uyumlu yazılım uygulamasıdır.

B2B bayi yönetim sistemini genellikle farklı lokasyonlarda bulunan  çok sayıda tedarikçiyle ve müşteriyle çalışan, sayıca fazla satış ekibi kullanan ve pek çok mağaza ve showroomu bulunan firmalar kullanmaktadır. B2B sistemi yukarıda saydığımız kullanıcıların işlerini görmelerinde oldukça kolaylık sağlamaktadır.

B2B Bayi Yönetim Sistemi kullanmanın kullanıcı firmalara belirli kolaylıklar sağlamaktadır. Bunlara kısaca değinecek olursak; tüm müşteriler ve potansiyel müşteriler, bayileri, servisleri tek bir sistem altında toplayarak iş tasarrufu gerçekleştirir. B2B sisteminin temel amaçlarından birisi az iş gücüyle daha verimli ve kararlı iş modelli üretmektedir. Bu nedenle aynı ciroya sahip firmadan sistem kullanıcısı olanın satış ve sipariş giderleri diğerlerine göre daha az olacaktır. Online tahsilat kolaylığı sağlar. Kolay kullanım olanağı sunduğu için çalışanların ve kullanıcılarının verimliliğini arttırır ve sistem içerisinde bulunulan özelliklerle sayesinde müşteri bağlılığını arttırmayı hedefler.

0 0 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2018-06-08 11:14:322018-06-08 11:14:32B2B Sistemi Nedir ve Avantajları Nelerdir?

Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun

4 Mayıs 2017/in online tahsilat sistemi /tarafından Localveri
Kanun No: 6563

          Kabul Tarihi: 23/10/2014      

Amaç ve kapsam

MADDE 1- (1) Bu Kanunun amacı, elektronik ticarete ilişkin esas ve usulleri düzenlemektir.

(2) Bu Kanun, ticari iletişimi, hizmet sağlayıcı ve aracı hizmet sağlayıcıların sorumluluklarını, elektronik iletişim araçlarıyla yapılan sözleşmeler ile elektronik ticarete ilişkin bilgi verme yükümlülüklerini ve uygulanacak yaptırımları kapsar.

Tanımlar

MADDE 2- (1) Bu Kanunun uygulanmasında;

a) Elektronik ticaret: Fiziki olarak karşı karşıya gelmeksizin, elektronik ortamda gerçekleştirilen çevrim içi iktisadi ve ticari her türlü faaliyeti,

b) Ticari iletişim: Alan adları ve elektronik posta adresi dışında, mesleki veya ticari faaliyet kapsamında kazanç sağlamaya yönelik olarak elektronik ticarete ilişkin her türlü iletişimi,

c) Ticari elektronik ileti: Telefon, çağrı merkezleri, faks, otomatik arama makineleri, akıllı ses kaydedici sistemler, elektronik posta, kısa mesaj hizmeti gibi vasıtalar kullanılarak elektronik ortamda gerçekleştirilen ve ticari amaçlarla gönderilen veri, ses ve görüntü içerikli iletileri,

ç) Hizmet sağlayıcı: Elektronik ticaret faaliyetinde bulunan gerçek ya da tüzel kişileri,

d) Aracı hizmet sağlayıcı: Başkalarına ait iktisadi ve ticari faaliyetlerin yapılmasına elektronik ticaret ortamını sağlayan gerçek ve tüzel kişileri,

e) Bakanlık: Gümrük ve Ticaret Bakanlığını,

ifade eder.

Bilgi verme yükümlülüğü

MADDE 3- (1) Hizmet sağlayıcı, elektronik iletişim araçlarıyla bir sözleşmenin yapılmasından önce;

a) Alıcıların kolayca ulaşabileceği şekilde ve güncel olarak tanıtıcı bilgilerini,

b) Sözleşmenin kurulabilmesi için izlenecek teknik adımlara ilişkin bilgileri,

c) Sözleşme metninin sözleşmenin kurulmasından sonra, hizmet sağlayıcı tarafından saklanıp saklanmayacağı ile bu sözleşmeye alıcının daha sonra erişiminin mümkün olup olmayacağı ve bu erişimin ne kadar süreyle sağlanacağına ilişkin bilgileri,

ç) Veri girişindeki hataların açık ve anlaşılır bir şekilde belirlenmesine ve düzeltilmesine ilişkin teknik araçlara ilişkin bilgileri,

d) Uygulanan gizlilik kuralları ve varsa alternatif uyuşmazlık çözüm mekanizmalarına ilişkin bilgileri,

sunar.

 (2) Hizmet sağlayıcı, varsa mensubu olduğu meslek odası ile meslekle ilgili davranış kurallarını ve bunlara elektronik olarak ne şekilde ulaşılabileceğini belirtir.

(3) Tarafların tüketici olmadığı hâllerde taraflar, birinci ve ikinci fıkralardaki düzenlemelerin aksini kararlaştırabilirler.

(4) Hizmet sağlayıcı, sözleşme hükümlerinin ve genel işlem şartlarının alıcı tarafından saklanmasına imkan sağlar.

(5) Birinci ve ikinci fıkralar, münhasıran elektronik posta yoluyla veya benzeri bireysel iletişim araçlarıyla yapılan sözleşmelere uygulanmaz.

Sipariş

MADDE 4- (1) Elektronik iletişim araçlarıyla verilen siparişlerde aşağıdaki esaslar geçerlidir:

a) Hizmet sağlayıcı, siparişin onaylanması aşamasında ve ödeme bilgilerinin girilmesinden önce, ödeyeceği toplam bedel de dâhil olmak üzere, sözleşmenin şartlarının alıcı tarafından açıkça görülmesini sağlar.

b) Hizmet sağlayıcı, alıcının siparişini aldığını gecikmeksizin elektronik iletişim araçlarıyla teyit eder.

c) Sipariş ve siparişin alındığının teyidi, tarafların söz konusu beyanlara erişiminin mümkün olduğu anda gerçekleşmiş sayılır.

(2) Hizmet sağlayıcı, sipariş verilmeden önce alıcıya, veri giriş hatalarını belirleyebilmesi ve düzeltebilmesi için uygun, etkili ve erişilebilir teknik araçları sunar.

(3) Tarafların tüketici olmadığı hâllerde taraflar, birinci ve ikinci fıkralardaki düzenlemelerin aksini kararlaştırabilirler.

(4) Birinci fıkranın (a) ve (b) bentleri ile ikinci fıkra, münhasıran elektronik posta yoluyla veya benzeri bireysel iletişim araçlarıyla yapılan sözleşmelere uygulanmaz.

Ticari iletişime ilişkin esaslar

MADDE 5- (1) Ticari iletişimde:

a) Ticari iletişimin ve bu iletişimin adına yapıldığı gerçek ya da tüzel kişinin açıkça belirlenebilir olmasını sağlayan bilgiler sunulmalıdır.

b) İndirim ve hediye gibi promosyonlar ile promosyon amaçlı yarışma veya oyunların bu niteliği açıkça belirlenebilmeli, bunlara katılımın ve bunlardan faydalanmanın şartlarına kolayca ulaşılabilmeli ve bu şartlar açık ve şüpheye yer bırakmayacak şekilde anlaşılır olmalıdır.

Ticari elektronik ileti gönderme şartı

MADDE 6- (1) Ticari elektronik iletiler, alıcılara ancak önceden onayları alınmak kaydıyla gönderilebilir. Bu onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim araçlarıyla alınabilir. Kendisiyle iletişime geçilmesi amacıyla alıcının iletişim bilgilerini vermesi hâlinde, temin edilen mal veya hizmetlere ilişkin değişiklik, kullanım ve bakıma yönelik ticari elektronik iletiler için ayrıca onay alınmaz.

(2) Esnaf ve tacirlere önceden onay alınmaksızın ticari elektronik iletiler gönderilebilir.

Ticari elektronik iletinin içeriği

MADDE 7- (1) Ticari elektronik iletinin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olmalıdır.

(2) İletide, hizmet sağlayıcının tanınmasını sağlayan bilgiler ile haberleşmenin türüne bağlı olarak telefon numarası, faks numarası, kısa mesaj numarası ve elektronik posta adresi gibi erişilebilir durumdaki iletişim bilgileri yer alır.

(3) İletide, haberleşmenin türüne bağlı olarak, iletinin konusu, amacı ve başkası adına yapılması hâlinde kimin adına yapıldığına ilişkin bilgilere de yer verilir.

Alıcının ticari elektronik iletiyi reddetme hakkı

MADDE 8- (1) Alıcılar diledikleri zaman, hiçbir gerekçe belirtmeksizin ticari elektronik iletileri almayı reddedebilir.

(2) Hizmet sağlayıcı ret bildiriminin, elektronik iletişim araçlarıyla kolay ve ücretsiz olarak  iletilmesini sağlamakla ve gönderdiği iletide buna ilişkin gerekli bilgileri sunmakla yükümlüdür.

(3) Talebin ulaşmasını müteakip hizmet sağlayıcı üç iş günü içinde alıcıya elektronik ileti göndermeyi durdurur.

Aracı hizmet sağlayıcıların yükümlülükleri

MADDE 9- (1) Aracı hizmet sağlayıcılar, hizmet sundukları elektronik ortamı kullanan gerçek ve tüzel kişiler tarafından sağlanan içerikleri kontrol etmek, bu içerik ve içeriğe konu mal veya hizmetle ilgili hukuka aykırı bir faaliyetin ya da durumun söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir.

(2) Bu Kanunun 3, 4, 5, 6, 7 ve 8 inci maddelerinde düzenlenen yükümlülüklerin aracı hizmet sağlayıcılarına uygulanmasına ilişkin usul ve esaslar yönetmelikle belirlenir.

Kişisel verilerin korunması

MADDE 10- (1) Hizmet sağlayıcı ve aracı hizmet sağlayıcı:

a) Bu Kanun çerçevesinde yapmış olduğu işlemler nedeniyle elde ettiği kişisel verilerin saklanmasından ve güvenliğinden sorumludur.

b) Kişisel verileri ilgili kişinin onayı olmaksızın üçüncü kişilere iletemez ve başka amaçlarla kullanamaz.

Bakanlık yetkisi

MADDE 11- (1) Bakanlık, bu Kanunun uygulanması ve elektronik ticaretin gelişimiyle ilgili her türlü tedbiri almaya ve denetimi yapmaya yetkilidir.

(2) Bakanlıkça görevlendirilen denetim elemanları, bu Kanun kapsamında Bakanlık yetkisine giren hususlarla ilgili olarak her türlü bilgi, belge ve defterleri istemeye, bunları incelemeye ve örneklerini almaya, ilgililerden yazılı ve sözlü bilgi almaya yetkili olup ilgililer istenilen bilgi, belge ve defterler ile elektronik kayıtlarını, bunların örneklerini noksansız ve gerçeğe uygun olarak vermek, yazılı ve sözlü bilgi taleplerini karşılamak ve her türlü yardım ve kolaylığı göstermekle yükümlüdür.

Cezai hükümler

MADDE 12- (1) Bu Kanunun;

a) 3 üncü maddesindeki yükümlülüklere, 4 üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) bendindeki yükümlülüklere, 6 ncı maddesinin birinci fıkrasına veya 7 nci maddesinin birinci fıkrasına aykırı hareket eden hizmet sağlayıcılara ve aracı hizmet sağlayıcılara bin Türk lirasından beş bin Türk lirasına kadar,

b) 4 üncü maddesinin birinci fıkrasının (b) bendindeki veya aynı maddenin ikinci fıkrasındaki, 5 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendindeki veya 7 nci maddesinin ikinci ve üçüncü fıkralarındaki yükümlülüklere aykırı hareket eden hizmet sağlayıcılara ve aracı hizmet sağlayıcılara bin Türk lirasından on bin Türk lirasına kadar,

c) 5 inci maddesinin birinci fıkrasının (b) bendindeki, 8 inci maddesinin ikinci ve üçüncü fıkralarındaki yükümlülüklere aykırı hareket eden hizmet sağlayıcılara ve aracı hizmet sağlayıcılara iki bin Türk lirasından on beş bin Türk lirasına kadar,

ç) 11 inci maddesinin ikinci fıkrasına aykırı hareket edenlere iki bin Türk lirasından beş bin Türk lirasına kadar,

idari para cezası verilir.

(2) Bir defada birden fazla kimseye 6 ncı maddenin birinci fıkrasına aykırı olarak ileti gönderilmesi hâlinde, birinci fıkranın (a) bendinde öngörülen idari para cezası on katına kadar artırılarak uygulanır.

(3) Bu maddede öngörülen idari para cezalarını verme yetkisi Bakanlığa aittir. Bu yetki, merkezde Bakanlığın ilgili genel müdürlüğüne, taşrada ise Bakanlığın il müdürlüklerine devredilebilir.

Yönetmelikler

MADDE 13- (1) Bu Kanunun uygulanmasına ilişkin yönetmelikler; Adalet Bakanlığı, Maliye Bakanlığı, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ve Ekonomi Bakanlığı ile Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun görüşleri alınarak Bakanlık tarafından hazırlanır.

Değiştirilen mevzuat

MADDE 14- (1) 5/11/2008 tarihli ve 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanununun 50 nci maddesinin beşinci fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiş, maddeye aşağıdaki fıkralar eklenmiş ve diğer fıkralar buna göre teselsül ettirilmiştir.

“(5) İşletmeciler tarafından, sundukları hizmetlere ilişkin olarak abone ve kullanıcılarla, önceden izinleri alınmaksızın otomatik arama makineleri, fakslar, elektronik posta, kısa mesaj gibi elektronik haberleşme vasıtalarının kullanılması suretiyle pazarlama veya cinsel içerik iletimi gibi maksatlarla haberleşme yapılamaz. İşletmeciler, sundukları hizmetlere ilişkin olarak abone ve kullanıcılarıyla siyasi propaganda içerikli haberleşme yapamazlar.”

“(6) İşletmeciler tarafından, abone ve kullanıcıların iletişim bilgilerinin bir mal ya da hizmetin sağlanması sırasında, bu tür haberleşmenin yapılacağına dair bilgilendirilerek ve reddetme imkânı sağlanarak edinilmiş olması hâlinde, abone ve kullanıcılarla önceden izin alınmaksızın aynı veya benzer mal ya da hizmetlerle ilgili pazarlama, tanıtım, değişiklik ve bakım hizmetleri için haberleşme yapılabilir.

(7) Abone ve kullanıcılara, bu tür haberleşme yapılmasını reddetme ve verdikleri izni geri alma hakkı kolay ve ücretsiz bir şekilde sağlanır.”

Onay alınarak oluşturulan veri tabanları

GEÇİCİ MADDE 1- (1) Bu Kanunun yürürlüğe girdiği tarihten önce, ticari elektronik ileti gönderilmesi amacıyla onay alınarak oluşturulmuş olan veri tabanları hakkında 6 ncı maddenin birinci fıkrası uygulanmaz.

MADDE 15- (1) Bu Kanun 1/5/2015 tarihinde yürürlüğe girer.

Yürütme

MADDE 16- (1) Bu Kanun hükümlerini Bakanlar Kurulu yürütür.

0 0 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2017-05-04 10:08:042020-08-26 08:49:43Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun

Kategoriler

Son Yazılar

  • seo ve anahtar kelime analizi nedir seo nasıl yapılırAnahtar Kelime ve SEO Analizleri Nedir? Nasıl Yapılır?5 Mart 2021 - 15:29
  • seo hosting kullanmanın avantajları seo çalışmasıSEO Hosting Kullanmak Web Sitenize SEO Açısından Ne Avantajlar Sağlar?23 Şubat 2021 - 17:28
  • google adwords anahtar kelime eşlemeGoogle Ads Anahtar Kelime Eşleme Türleri Nelerdir?17 Şubat 2021 - 08:47

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman programı apartman site yönetim programı apartman yönetimi apartman yönetim programı arama motoru optimizasyonu coronavirüs CRM Sistemi dijital pazarlama e-bülten e-ticaret e-ticaret sitesi elektronik ticaret kanunu facebook google+ google adwords izmir web tasarım kurumsal kimlik kurumsal web tasarım localveri localveri yazılım memnuniyet anketi müşteri memnuniyet anketi müşteri memnuniyeti müşteri memnuniyeti anketi müşteri memnuniyeti anketi yapan firmalar müşteri memnuniyeti yönetim sistemi müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi müşteri şikayet yönetimi online tahsilat ozosurvey profesyonel site yönetimi seo seo uyumlu web site Seo çalışmaları seo çalışması sitebys sosyal medya sosyal medya pazarlaması sosyal medya yönetimi Ticaret pazarlama web site website website tasarımı web tasarım web tasarım ajansı
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri Dijital İletişim Çözümleri

Sayfanın başına dön