Ürünler

Şirketinizin pazarlama ve satış faaliyetlerini etkin yöneterek karlılığı artırmanıza ve şirketinizde kurumsal hafıza oluşturmanıza katkı sağlayan bir iş yönetim yazılımıdır.

Şirketinizde CRM Programı Kullanmanın Avantajları

+Karar alma süreçlerinizi hızlandırır, hızlı ve doğru kararlar almanıza yardımcı olur
+Pazarlama ve satış süreçlerinizi düzene sokar
+Satış kapama oranlarınızı yükseltir
+Şirket yönetimini kolaylaştırır
+Stressiz ve kontrollü iş saatleri geçirmenize olanak sağlar.

Programın Genel Özellikleri

CRM bizim için önemli ama bana destek olun diyenler için ücretsiz video ve teknik dökümantasyon desteği
Türk ticaret yapısına uygundur, yabancılık çekmezsiniz
Tablet ve cep telefonundan da kullanmak istiyorum diyenler için mobil uyumlu (responsive) tasarım
Güvenlik benim için çok önemli diyenler için Bankacılık ve finans kuruluşlarının kullandığı profesyonel güvenlik altyapısı
Tanımlanabilir yapısı ile şirketinize göre hızlı uyarlama
Bunca müşteri ve ürünü nasıl yükleyeceğiz diyenler için Excelden hızlı firma, kişi, ürün ve hizmet aktarımları yapabilme

İçerik ve Modüller

Firmadaki her çalışan kendi ziyaret ve telefon görüşmelerini planlayabilir, Pop-Up, SMS ve Mail Hatırlatma özelliklerini kullanabilir, Sistem diğer uygulamalarla entegre çalışır.

Mevcut / Potansiyel Müşterilerle ilgili tüm bilgileri kaydedip, gerektiğinde en hızlı şekilde ulaşacak özelliklerle donatılmıştır.

Kuruluş içinde ve dışında çalışan personelin mevcut ve potansiyel müşterilerle ilgili yaptıkları her türlü telefon görüşmesi, ziyaret bilgisini veya yazışma bilgisini sisteme kaydederek kuruluşun kurumsal hafızasının oluşmasına yardımcı olan uygulamadır.

Ürün ve hizmetlerinize ait tüm bilgileri kaydederek teklif, sipariş işlemlerinizde kullanarak satış, karlılık ve verimliliğinizi ölçmenize yardımcı olur.

Potansiyel veya mevcut müşterilerden gelen her türlü iş talebinin kaydedilerek, ihtiyacın belirlenmesi aşamasından sonuçlanma aşamasına kadarki tüm sürecin etkin bir şekilde yönetilmesine imkan sağlar.

Özellikle teklif ile satış faaliyetlerini yürüten firmaların teklif işlemlerini standartlaştırmak, tüm personelin hızlı ve pratik olarak teklif vermesini sağlamak ve verilen tekliflerin aktif bir şekilde takip edilmesine yardımcı olacak bir uygulamadır.

Firmanın gerek onaylanan teklifleri siparişe çevirebilmesine, gerekse yeni bir sipariş oluşturup müşterileri ile sözleşme hazırlayabilmesine olanak sağlayan uygulamalardır. Parametrik ve esnek yazılım altyapısı ile firmaların bu alandaki ihtiyaçlarını çözebilmektedir.

Şirket içindeki işleyişe göre görev ve işlem modelleri oluşturup, personelinize proje bazlı veya günlük iş ve görevler oluşturup, takip etmenize olanak sağlayan uygulamadır.

Müşteri, tedarikçi veya personel ile ilgili, gelen veya gönderilen her türlü belge ve dokümanın ilişkilendirilip sisteme yüklenmesine ve gerekli zamanlarda kullanılmasına olanak sağlayan modüldür.

Uygulama içinde veya web sitesine bağlantılı ve isteğe bağlı formlar oluşturup, personel veya ziyaretçilerin kullanmasına imkan tanıyacak hale getirip, kayıtları sorgulayıp listeleyebilirsiniz.

Gerek şablonlar oluşturarak gerekse anlık olarak hedef kitlenize SMS ve Mail ile her türlü bildirim, duyuru bilgilendirmeyi toplu veya tek tek yapmanıza olanak sağlar.

Çalışanlarınızı şube ve departmanlara göre sisteme kullanıcı olarak tanımlayıp, gelişmiş yetkilendirme özelliği ile sadece iş tanımlarına uygun ekranlara ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.

Tarih kısıtlamalı anketler oluşturup, bayi, müşteri ve çözüm ortakların ilgi, ihtiyaç ve şikayetlerinin ölçme ve değerlendirmeye olanak sağlayan modül uygulamasıdır.

LOCALVERİ Yazılım ve Web Çözümleri