Ürünler

Telemarketing Sistemini Neden Kullanmalısınız?

+Daha Çok Bilgi
+Daha İyi Yönetim
+Daha Fazla Analiz
+Daha Fazla Avantaj

Telemarketing Sisteminin Genel Özellikleri

Ticaretpazarlama Telemarketing sistemi ile yapılan tüm görüşme içerikleri, bir sonraki adım zamanı, görüşülen kişi, vb. bir çok bilgi kayıt altına alınır. Görüşmelerin tüm tarihçesi, tarih aralıklarına göre incelenebilinir.

Ticaret pazarlama telemarketing sisteminin raporlama özellikleri ile tarih aralıklarına göre, arama konularına ve ilgili personele göre karşılaştırma yapabilme, sayı ve yüzdelik oranlarla ölçme – değerlendirme yapabilme şansınız bulunmaktadır.

İçerik ve Modüller

Arama listelerini excelde oluşturarak Telemarketing programına aktarabilirsiniz. Aktarımlarda arama konusu, tarih ve ilgili personel seçebilirsiniz.

Konuya bağlı olarak müşteri görüşmeleri sırasında daha sonra filtreleme ve listelemelerde kullanılmak üzere 10’dan fazla ek parametreler tanımlayabilirsiniz. Parametre tanımları yapılan görüşmelerde müşterileri segmente ederek doğru kişilere doğru sunum ve görüşmeler yapabilme şansı oluşturur.

Ticaretpazarlama Telemarketing programında kullanıcılar kategorik arama listeleri ile bu gün kimlerle görüşeceğini, kaç görüşmesinin geciktiğini takip edebilir.

Kullanıcılar arama yapacakları konulara göre görüşme text şablonları ile müşteri ile daha iyi iletişim kurabilirler. Özellikle yeni olan personelin yönlendirilmesi veya yeni bir ürün satışı üzerine çalışan personele görüşme sırasında yönlendirilmesi amacıyla geliştirilmiştir.

Ticaretpazarlama telemarketing yazılımı ile telesatış ekibinizin müşterilerle ilgili yaptığı görüşmeleri geriye dönük olarak inceleyebilirsiniz.

İlgili görüşme konularına göre telemarketing programına sms ve mail şablon tanıtımları oluşturabilir, görüşme sırasında veya sonrasında görüşme konusu ile ilgili tanıtım, döküman veya bilgilendirmeyi müşteriye gerek sms, gerekse e-posta ile gönderebilirsiniz.

Telemarketing aramaları sırasında olumlu olan veya kazanılan görüşmeleri Ticaretpazarlama CRM sistemine otomatik olarak fırsata dönüştürebilirsiniz. Müşteri bilgileri de potansiyel müşteri olarak firma/kişi bölümüne tanımlanır.

Ticaretpazarlama Telemarketing yazılımı telesatış ekibinin günlük, haftalık veya aylık faaliyetlerini hem birbirleri ile hemde önceki dönemlerle karşılaştırmalı olarak değerlendirmenize olanak sağlayacak raporlar sunar.

LOCALVERİ Yazılım ve Web Çözümleri