Teknik Destek ve Servis Yönetim Yazılımı

Müşterilerden gelen her türlü istek, şikayet ve iş talebinin kaydedilerek ilgili departman ve personele yönlendirilmesine olanak sağlar. Yönlendirilen taleplerin tamamlanma süreçlerinin izlenerek şirket müşteri hizmet kalitesinin artırılmasına yardımcı olur

Teknik Destek ve Servis Yönetim Yazılımının Avantajları

Özellikle ofisten teknik destek ve servis işlemlerinde destek departmanının etkinlik ve verimliliğini artırır. Unutulma, gecikme gibi nedenlerden kaynaklanan iş kayıplarını minimize eder.

Ürün ve hizmetlerle ilgili en fazla talep ve şikayet görülen noktaların tespit edilerek ürün ve hizmet kalitesinin artırılmasına yardımcı olur. Müşteri memnuniyeti ve bağlılığının artırılmasına katkıda bulunur.

Programın Üstün Özellikleri

  • Websitesi üzerinden talep alabilme imkanı,

  • Şirket içinde mail, telefon ve bizzat gelen kişilerden talep açabilme imkanı,

  • Gelen taleplerin müşteri ve ilgili personel ile ilişkilendirilmesi,

  • Açık taleplerde süre, durum takibi yapabilme,

  • Erteleme nedenlerini görebilme,

  • Tamamlanan taleplerin sms ve mail ile müşteriye bilgi verilebilmesi,

  • Tarih aralığına, talep konularına ve müşterilere göre raporlama,

  • Gelişmiş tanımlama ekranları ile istenen tüm konu, departman ve süreçlerin tanımlarının yapılabilmesi,

  • Websitesi üzerinde ürün ve hizmetlerle ilgili yardım ve bilgi portalı oluşturabilme.

Ücretsiz Teklif Al

İstanbul Bölge Ofisi

İzmir Merkez

Bizi Takip Edin

web tasarım ve yazılım hizmet yeterlilik belgesi

Ürünler