Ürünler

Müşterilerden gelen her türlü istek, şikayet ve iş talebinin kaydedilerek ilgili departman ve personele yönlendirilmesine olanak sağlar. Yönlendirilen taleplerin tamamlanma süreçlerinin izlenerek şirket müşteri hizmet kalitesinin artırılmasına yardımcı olur

Teknik Destek ve Servis Yönetim Yazılımının Avantajları

+Özellikle ofisten teknik destek ve servis işlemlerinde destek departmanının etkinlik ve verimliliğini artırır.
+Unutulma, gecikme gibi nedenlerden kaynaklanan iş kayıplarını minimize eder.
+Ürün ve hizmetlerle ilgili en fazla talep ve şikayet görülen noktaların tespit edilerek ürün ve hizmet kalitesinin artırılmasına yardımcı olur.
+Müşteri memnuniyeti ve bağlılığının artırılmasına katkıda bulunur.

Programın Üstün Özellikleri

Websitesi üzerinden talep alabilme imkanı
Şirket içinde mail, telefon ve bizzat gelen kişilerden talep açabilme imkanı
Gelen taleplerin müşteri ve ilgili personel ile ilişkilendirilmesi
Açık taleplerde süre, durum takibi yapabilme
Erteleme nedenlerini görebilme
Tamamlanan taleplerin sms ve mail ile müşteriye bilgi verilebilmesi
Tarih aralığına, talep konularına ve müşterilere göre raporlama
Gelişmiş tanımlama ekranları ile istenen tüm konu, departman ve süreçlerin tanımlarının yapılabilmesi
Websitesi üzerinde ürün ve hizmetlerle ilgili yardım ve bilgi portalı oluşturabilme

LOCALVERİ Yazılım ve Web Çözümleri