Sosyal Medya Pazarlaması – Sosyal Medya Yönetimi

Etkili Sosyal Medya Yönetimi

“Sosyal medyanın gücünü arkanıza alın, doğru mecrada doğru şekilde tanıtmanın farkını görün”

Sosyal Medya Pazarlama Stratejileri Ne Kazandırır?

Sosyal Medya pazarlaması ülkemizde bir şeylerin alalade şekilde FacebookTwitter veya Instagram’da paylaşılması ve birkaç beğeni, birkaç ta paylaşım aldığında tamamlandığı düşünülen bir tanıtım şekil değildir. Şirketinizin, markanızın kurumsal kimliğini, prestiji, ürün ve hizmetlerin konumlandırılmasına kadar her detayına çok dikkat edilecek bir alandır. Amerikan Sosyal Araştırmalar Enstitüsü’nün yaptığı sosyal deneylere göre negatif konuların sosyal medyada yayılma hızı, pozitif olanlara göre %70 daha hızlı olduğu gözlemlenmiştir.

Doğru planlanmış ve doğru yönetilen sosyal medya pazarlaması;

  • Ürün, hizmet ve projelerinizin bilinirliliğinin artmasına yardımcı olur,

  • Yeni ve potansiyel müşteriler kazandırır,

  • Satışları ve dolayısıyla karlılığı artırır.

Localveri, sosyal medya pazarlama araçlarını doğru şekilde kullanır, ürün ve hizmetlerinizin tanıtım ve pazarlaması için son derece ilgi çekici kampanyalar geliştirir.

SOSYAL MEDYA PAZARLAMA SÜRECİ

Ürün, hizmet ve projelerinizi hedef kitlenize en etkili şekilde sosyal medya araçlarını kullanarak sunmanıza yardımcı olmak için 444 35 72’yi arayın.

  • Strateji

    Sosyal medya pazarlamasında başarılı olmanın temel yolu analiz ve planlamadan geçer. Doğru strateji, doğru sosyal mecra seçimi, doğru konumlandırma, doğru hedef kitle ve doğru planlama bu sürecin en temel etkenleridir.

  • Uygulama

    Belirlenen strateji, hedefler ve yapılan planlama doğrultusunda Localveri’nin konusunda deneyimli ekibi tarafından tam olması gereken şekilde ve sürede tüm çalışmalar yürütülür. Sosyal medya pazarlamasında devamlılık çok önemlidir. Zamanın ve her şeyin çok hızlı değiştiği sosyal mecralarda oldu-bitti demek, geçmişte kalmanız demektir.

  • Raporlama

    Sosyal medya pazarlamasındaki en önemli süreçtir. Yapılan çalışmalarda ne yaptık? Neredeyiz? Ne olmak istiyorduk – ne olduk? sorularının cevaplarını belli sürelerde değerlendirir ve müşterimizin anlayacağı şekilde raporlarız.

sosyal medya yönetimi ajansı dijital pazarlama