Müşteriden gelen talep, şikayet ve arıza kayıtlarını o bölgeden sorumlu servis personelinin iş planına göre yönlendirin.
Saha Servis Yönetim Sisteminin Avantajları
Günlük iş planlamasını etkin şekilde yapabilme, Sahada ki servis personelinin iş verimliliğini artırabilme, Zaman ve yakıt kayıplarını azaltabilme, Ertelenen ve iptal olan servis işlemlerini sorgulayarak minimuma indirebilme, Ek parça ve ek hizmet satışını artırarak ciroyu artırabilme avantjlarına sahiptir.
Saha Servis Yönetim Sisteminin Özellikleri
İçerik ve Modüller
Müşteri Yönetimi
Müşterilerin iletişim ve lokasyon bazlı adres bilgilerini ve fatura bilgileri kaydedilebilmesi.
Güzergaha Göre Randevulu Talep Yönetimi
Gelen Taleplerin o güzergahta çalışan servis personelinin iş yoğunluğuna göre planlanabilmesi
Servis Yönetimi
Günlük devam eden, tamamlanan, iptal ve ertelenen servis listeleri ile anlık durum takibi yapabilme
Depo Stok Yönetimi
Gerek ürün, gerekse yedek parça depoları ve sahadaki personelin araç deposundaki ürün ve stokları anlık izleyebilme
SMS Bilgilendirme Sistemi
Tamamlanan, ertelenen veya iptal olan işlerde müşteri ve yönetimin otomatik bilgilendirmesi, Müşterilere servis işlemleri ile ilgili toplu SMS bilgilendirmesi yapabilme
Performans Ölçümü
Sahadaki servis personelinin gün içindeki yaptıkları işlerin zaman planına uygunluğunu ölçebilme
Raporlar
Tarih aralığına göre, servis konu ve güzargah bazında sayı ve ciro raporu alabilme, Tarih aralığına göre ertelenen ve iptal olan işlerin sayı ve ciro raporunu alabilme
Kullanıcı Yönetimi
Sistem kullanıcılarını web ve mobil uygulamada rol bazlı yetkilendirebilme
Localveri Destek
İstanbul Bölge Ofisi
İzmir Merkez
Bizi Takip Edin