Blog

Kurumsal Satış Dedikleri

kurumsalsatıskitap

Kurumsal satış alanında kaleme alınan bu kitabın yazarı Murat Sağlam. Satış ve pazarlama sektörüne farklı bir bakış açısı getiren bu kitapta kurumsal satışın ne olduğu ve nasıl yapılması gerektiği üzerinde duruluyor.

Satış alanında en çok sorulan sorular; “CRM yazılımına o kadar bütçe, zaman ayırdık ama hiç faydasını göremedik.” “Satış kadrosunun tıkandığı noktayı net olarak tespit edemiyoruz.” “Satış tahminlerimiz yanlış çıkıyor.” “Satış kadromuz talep yaratmakta zorlanıyor.” “Satışı gerçekleştirme süremiz çok uzun.” “Satış kapatma oranımız çok düşük ancak nedenini bulamıyoruz.” “Değişen pazar şartlarına çabuk uyum sağlayamıyoruz.” “Müşterilerimiz bizi tedarikçi olarak görüyor, stratejik iş ortağı olarak değil.” “Satış maliyetlerimiz çok yüksek.”  Tüm bu soruların yanıtı işte bu kitapta yer alıyor.

Bütün büyük, küçük, orta ölçekli firmaların can damarı hiç şüphesiz satış ve pazarlama departmanıdır. Ne kadar yatırım yaparsanız yapın bu alana dair teknik bir bilginiz yoksa, bu yatırım boşa gidebilir.  Kurumsal satışta pratikte olması gerektiği gibi aynı zamanda teoride de birtakım bilgilere ihtiyaç vardır. ’Kurumsal Satış Dedikleri’ okuyuculara satış alanında sunulan bir el kitabı niteliği taşıyor.