• 0Alışveriş Sepeti
Web Tasarım - Web Tasarım Ajansı - İzmir - Seo - Web Sitesi
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Ekibimiz
    • İş Olanakları
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Gizlilik politikası
  • HİZMETLER
    • Kurumsal Web Tasarım
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
    • Sosyal Medya Pazarlaması
  • GİRİŞİMLERİMİZ
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • Localveri, 2003 yılından bu güne 55 farklı sektörde, interneti kullanarak pazarlama, satış ve iş yönetimi faaliyetlerinde verimli ve etkili çözümler üretmek mottosu ile çalışmaktadır. Bu sektörlerden bazılarını derinlemesine analiz ederek sektörün bazı gereksinimlerini tespit etmiş ve bu tespitlere göre iş yazılımları alanında girişimler yapmıştır.

        SiteBYS ile site, bina, iş merkezi yönetimlerinin bu alandaki ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmuş, Ekibimsahada ile sahada mobil teknik ekip çalıştıran firmaların sorunlarını çözmeye yardımcı olmuştur. Ozoquiz ile pandemi döneminde evden eğitim alan öğrenci ve personelin ölçümlenmesine uygun çözümler geliştirmiş. Ticaretpazarlama ve OzotesERP yazılımları ile iş dünyasının satış, pazarlama, iştakibi ve cari yönetim faaliyetlerini kolaylaştırmaya odaklanmıştır.

        Dün olduğu gibi, bugünde ve yarında sektörleri analiz edeceğiz ve uygun bulduğumuz alanlarda yazılım ve iş geliştirme girişimlerimize devam edeceğiz.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    • Bayi/Müşteri Girişi
    • Online Ödeme
    • Destek Talebi
    • Mail Kurulum Yardımı
  • İLETİŞİM
  • Teklif Al
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: website içerik

Buradasınız: Anasayfa1 / website içerik

Yazılar

Web İçerik Editörlerinin Temel Alışkanlıkları

25 Eylül 2014/in Blog /tarafından Localveri

Dijital ortamlarda, pazarlama ve içerik geliştirmenin her geçen gün daha iyi ve yaratıcı şekilleri bulunuyor. İçerik mimarları tabiki içerik pazarlaması alanındaki web içerik editörleridir. Web içerik editörleriniz tarafından oluşturulan özgün  içerikler dijital ortamda, özellikle sosyal medyada tıklanma rekorları kırdığınında hepimiz farkındayız değil mi? Sosyal medya gündemini oluşturan arka plandaki kişiler, “içerik” ve “pazarlama”nın bir araya gelerek yeni bir sektör haline gelmesine neden oldu.

Dijital ortamlarda, pazarlama ve içerik geliştirmenin her geçen gün daha iyi ve yaratıcı şekilleri bulunuyor. Bunun mimarları tabiki içerik pazarlaması alanındaki web içerik editörleridir. Web içerik editörleriniz tarafından oluşturulan özgün  içerikler dijital ortamda, özellikle sosyal medyada tıklanma rekorları kırdığınında farkındayız değil mi?

Sosyal medya gündemini oluşturan arka plandaki kişiler, “içerik” ve “pazarlama”nın bir araya gelerek yeni bir sektör haline gelmesine neden oldu. Peki iyi bir içerik editörü olmak için neler gerekir? Aslında her sektörde görebileceğimiz temel özellikler de bulunuyor; tecrübe ve tecrübeyle kazanılanların işe yansıtılıyor…

Bunun dışında, her içerik miranın, çalışmasını kolaylaştıran bazı yöntemler var. İşte bazıları:

1. Günceli takip etmek

Bir içerik editörünün işiyle ilgili tasarılarda bulunabilmek için elbette ilk yapması gereken, sektörünün gündemini takip etmek. Bilgileri güncel tutmak ve trendleri takip etmek, içeriklerin öncelikle sektör çerçevesinde eski moda kalmamasını sağlar.Bunu yaparken, sadece gündemi değil, geçmişe de şöyle bir göz atmakta fayda var. Sektörün bu noktaya nasıl geldiğini, hangi süreçleri yaşadığını bilmeden, bugünü anlamak mümkün olmayabilir. Başarılı bir içerik pazarlaması için hedef kitlenizin hangi süreçleri geçtiğini, daha evvel hangi içeriklerle pazarlanan ürünleri kabul ettiğini görmeniz gerekir. Bu verileri toplamak ve güncel paylaşımları tek bir platformdan takip edebilmek için Feedly gibi bir araç işinize yarayabilir. Böylece takip ettiğiniz sektörle ilgili bloglardan güncel haberlerin bir arada görebilirsiniz.

2. Düzenli olarak yazmak

Sık sık yazmak hem parmaklarınızı, hem zihninizi çalıştırır; daha kolay düşünmenizi ve yaratmanızı sağlar. Bu tabii ki her gün içerik editörünün, sektör hakkında sayfalarca makaleler yazmanız anlamına gelmiyor. Her gün en azından 10 dakikanızı, aklınızdakileri yazıya dökmek için harcamanızın faydasını görebilirsiniz.

3. Özgün olmak

Günümüzde artık, yazılan en basit bir iletiyi, tweet’i, fotoğrafı bile kopyalayıp, kendi emeği gibi sunan o kadar çok kullanıcı var ki bu bilgi kirliliği nedeniyle, internet üzerinden ulaştığınız sektör bilgilerin ve paylaştığınız fikirlerin özgün olması çok önemli. Farklı kaynaklardan konuya ilişkin daha önce gerçekleşmiş paylaşımlardan yararlanmak da gerekiyor. Ancak bu kaynaklardaki bilgileri aktarırken dahi kendi fikirlerinizden bahsetmeniz ve yorumunuzu eklemeniz takipçileriniz için önem taşıyor.

4. Sorgulamak

Farklı içerikler oluşturan ve dijital dünyanın gündemini belirleyen editörleri de birer tasarımcı olarak görmek yanlış sayılmaz. Bu bağlamda, sadece içerik editörleri değil, her alandaki tasarımcılar, genellikle meraklı olurlar. Bu bazen doğuştan gelen bir kişilik özelliği bazen de sektörün içinde olmanın onlara kazandırdığı faydalı bir alışkanlık olabilir. Merak duygusu onlara büyük kapılar açar; etkili içerikler hazırlamalarını sağlar. Bu nedenle iyi bir içerik editörü olmak için soru sormayı ve yanıtlara ulaşmadan soruların yakasını bırakmamayı kendinize görev edinebilirsiniz. Ayrıca okumak, araştırmak, zihni çalıştırmak ve güncel tutmak, düşünce gücünüzü ve algınızı güçlendirir.

Günümüzde “içerik” dijital pazarlama stratejilerinin can damarı haline geldi. Artık satış rakamlarını, içeriklerin ne kadar iyi ya da kötü olduğu belirliyor. İyi bir içerik editörü olarak, belli alışkanlıklara sahip olarak kendinizi güncel tutmanız, kaliteli içerikler oluşturmakta size yeni yollar açabilir.

0 0 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2014-09-25 17:50:162019-10-17 17:27:42Web İçerik Editörlerinin Temel Alışkanlıkları

Kategoriler

Son Yazılar

  • seo sem smo nedir arama motoru bileşenleriDijital Platformlarda Bilinirlik: SEO, SEM ve SMO Bileşenleri20 Ocak 2021 - 17:19
  • covid 19 corona pandemi yeni medya düzeniPandemi İle Gelen Yeni Medyanın Etkileri15 Ocak 2021 - 16:50
  • web tasarım ajansı hizmetleriWeb Tasarım Ajansından Ne Hizmetler Alabilirsiniz?10 Aralık 2020 - 14:20

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman programı apartman site yönetimi apartman site yönetim programı apartman yönetimi apartman yönetim programı arama motoru optimizasyonu coronavirüs CRM Sistemi dijital pazarlama e-bülten e-ticaret e-ticaret sitesi elektronik ticaret kanunu facebook google+ google adwords izmir web tasarım kurumsal kimlik kurumsal web tasarım localveri localveri yazılım memnuniyet anketi müşteri memnuniyet anketi müşteri memnuniyeti müşteri memnuniyeti anketi müşteri memnuniyeti anketi yapan firmalar müşteri memnuniyeti yönetim sistemi müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi müşteri şikayet yönetimi online tahsilat ozosurvey profesyonel site yönetimi seo seo uyumlu web site Seo çalışmaları sitebys sosyal medya sosyal medya pazarlaması sosyal medya yönetimi Ticaret pazarlama web site website website tasarımı web tasarım web tasarım ajansı
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri Dijital İletişim Çözümleri

Sayfanın başına dön