Web Site Tasarımı Yaparken Dikkat Etmeniz Gereken 7 Önemli Nokta!
WEB SİTE TASARIMINDA DİKKAT ETMENİZ GEREKENLER
Web sitesinin görsel akışını belirleyen web tasarım çalışmaları hedef kitle için oldukça önem taşımaktadır. Site içeriğinin amacına hitap eden bir tasarım olmalıdır. İşletmeyi müşteriye en hızlı ve en doğru bir şekilde yönlendirmeli ve kullanım kolaylığı konusunda da oldukça dostane olmalıdır. Bunların yanı sıra arama motorlarına uygun formatlarda kodlanması da bir hayli önem taşımaktadır.
PEKİ BİR WEB SİTESİ TASARIMINDA NELERE DİKKAT EDİLMELİDİR?
Görünüm
Web sitesi dışarıdan bakıldığı zaman karmaşık ve özensiz bir görünümden ziyade profesyonel ve şık olmalıdır. Müşteriye hitap etmeli ve yormamalıdır.
Güncel kalın
Web sitenizde güncel kalmak, web sitenize yeni ve güncel içerikler yerleştirmek hem müşterilerinize ne kadar çok değer verdiğinizi göstermektedir hem de arama motorları için önemlidir.
Markanızı Kişiselleştirin
Stok görseller kullanmaktan ziyade kendi çalışma ortamınızın, işletmenizin fotoğraflarını sunmak ve paylaşmak her zaman müşterilere karşı samimi ve etkili bir iletişim ağı oluşturacaktır.
Müşteri Referansları
Müşterilerinizin markanız hakkında ne düşündüğü yeni müşteriler için oldukça merak edilen ve önemli bir etkendir.
İletişim Bilgileri
Web siteniz içerisinde iletişim bilgileriniz, kullanıcılarınızın kolay ulaşabileceği şekilde yerleştirilmelidir.
Güvenlik
Site içerisinde online ödeme seçeneği olacaksa eğer SSL sertifikalı ve güvenli bir altyapı olması gerekmektedir. Eğer ki sitenizde SSL olmazsa banka ödeme sayfalarından onay alamayacaksınız.
Sosyal Medya Hesapları
Çoğu kullanıcı, site ile markanın sosyal medya hesaplarını inceleyerek analiz yapmaktadır. Her zaman aktif bir sosyal medya hesabı, markanın ömrünü uzatır, yaşayan bir marka haline getirir.
LİNKEDIN VE REKLAM KAMPANYALARI
LinkedIn reklam faaliyetleri 630 milyon aktif kullanıcı içinde firmaların ihtiyaç duyduğu iş ağını ve bağlantıları edinmelerine olanak sağlayan oldukça kullanışlı ve faydalı seçeneklere sahiptir. Reklamın bütçesine, amacına ve hedef kitlesine göre birbirinden farklı reklam kampanyaları, açık artırma usulüyle fiyatlandırılmaktadır. Kampanya Yöneticisi panelinde yer alan reklam biçimleri belirlenen taban ve tavan bütçelere göre şekillenebilmektedir.