• 0Alışveriş Sepeti
Web Tasarım - Web Tasarım Ajansı - İzmir - Seo - Web Sitesi
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Ekibimiz
    • İş Olanakları
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Gizlilik politikası
  • HİZMETLER
    • Kurumsal Web Tasarım
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
    • Sosyal Medya Pazarlaması
  • GİRİŞİMLERİMİZ
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • Localveri, 2003 yılından bu güne 55 farklı sektörde, interneti kullanarak pazarlama, satış ve iş yönetimi faaliyetlerinde verimli ve etkili çözümler üretmek mottosu ile çalışmaktadır. Bu sektörlerden bazılarını derinlemesine analiz ederek sektörün bazı gereksinimlerini tespit etmiş ve bu tespitlere göre iş yazılımları alanında girişimler yapmıştır.

        SiteBYS ile site, bina, iş merkezi yönetimlerinin bu alandaki ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmuş, Ekibimsahada ile sahada mobil teknik ekip çalıştıran firmaların sorunlarını çözmeye yardımcı olmuştur. Ozoquiz ile pandemi döneminde evden eğitim alan öğrenci ve personelin ölçümlenmesine uygun çözümler geliştirmiş. Ticaretpazarlama ve OzotesERP yazılımları ile iş dünyasının satış, pazarlama, iştakibi ve cari yönetim faaliyetlerini kolaylaştırmaya odaklanmıştır.

        Dün olduğu gibi, bugünde ve yarında sektörleri analiz edeceğiz ve uygun bulduğumuz alanlarda yazılım ve iş geliştirme girişimlerimize devam edeceğiz.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    • Bayi/Müşteri Girişi
    • Online Ödeme
    • Destek Talebi
    • Mail Kurulum Yardımı
  • İLETİŞİM
  • Teklif Al
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: seo nedir

Buradasınız: Anasayfa1 / seo nedir

Yazılar

seo sem smo nedir arama motoru bileşenleri

Dijital Platformlarda Bilinirlik: SEO, SEM ve SMO Bileşenleri

20 Ocak 2021/in SEO - Arama Motoru /tarafından wpadmin_localveri

Marka bilinirliği bütünsel bir yaklaşımla elde edilen önemli bir kazanımdır. Kişisel veya kurumsal markanızın inşasında her bir faktör oldukça kıymetlidir. Bu faktörleri bir araya getiren 3 ana faktörü sizinle paylaşıyoruz.

SEO (Search Engine Optimization – Arama Motoru Optimizasyonu) Nedir?

seo uyuymlu websiteKüçük, orta veya büyük fark etmeksizin bir işletmeniz varsa, yukarıda saydığımız kavramlara aşina olmalısınız. 2021 yılı itibariyle dijital dönüşümün ve gelişmiş teknolojilerin marka bilinirliğine hizmet etmesi geçtiğimiz yıllara göre artış göstereceğe benziyor.

Şüphesiz Google tüm dünyada en çok kullanılan arama motorudur. 1998 yılında faaliyete başladığı günden bugüne kadar Google, reklamcılık faaliyetlerini domine eden bir gelişmişlikle işletme sahipleri tarafından en çok başvurulan platformların başında gelmektedir. Yaptığı düzenli güncellemeler ve yeni eklentilerle kullanıcı deneyimini önceleyen anlayışını ve kullanım sahasını günden güne geliştiren Google, dünya üzerinde en geniş ve en kapsamlı reklam platformudur.

Web sitenizin Google arama sonuçlarında görüntülenmesini sağlayan birden fazla faktör vardır. SEO (Search Engine Optimization), web sitenizin organik aramalarda üst sıralarda görüntülenmesi için yapılan bir iyileştirme hizmetini ve çalışmasını kapsar. Web sayfanızın Google arama motorunda görüntülenebilmesi için Google botları düzenli aralıklarla sitenizdeki indekslenebilir tüm sayfaları tarar ve buna göre bir sonuca ulaşır. İyi bir kullanıcı deneyimi sunan web sayfaları, Google tarafından ödüllendirilir ve belirli anahtar kelimelerde sıralama kazanırlar.

Anahtar kelimelerde sıralama kazanmanın ve mümkünse ilk sayfada yer almanın birden fazla değişkene bağlı olduğunu belirtmek gerekir. Web sitenizin açılış hızı, mobil cihazlara uyumlu olması, sayfaların ve kategorilerin iyi düzenlenmiş olması ya da nitelikli içerik sunan bir yapıya sahip olması bu değişkenlerden yalnızca birkaçıdır.

SEO’yu orta ve uzun vadeli bir yatırım olarak da düşünmek mümkündür. Bilindiği üzere Google’da belirli anahtar kelimelere reklam vererek ilk sayfalarda görünmek mümkündür fakat reklam sonlandırıldığı vakit web sitenizin görüntülenmesi sona erer. Google botları için optimize edilen bir web sitesi; iyi bir deneyim yaşatmak için kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik üretilen içerikler ile web sitenizin sıralamasını ‘’organik’’ olarak ilk sayfada göstermek mümkündür.

Yapılan bir araştırmaya göre ilk sayfada yer alan e-ticaret sitelerinin 2. ve 3. sayfalara göre satış yapma oranı %36.4 daha fazladır. Hal böyle olunca rakip firmalar ile rekabetinizi şekillendiren ilk faktör, Google’daki sıralamanızdır.

SEM (Search Engine Marketing – Arama Motoru Pazarlama) Nedir?

seo ajansı seo nasıl yapılırGoogle’da belirli anahtar kelimelerde üst sıralarda görüntülenmenizi sağlayan birden fazla faktör olduğundan bahsetmiştik. SEO size orta ve uzun vadede organik bir sıralama kazandırırken SEM seçtiğiniz anahtar kelimelerde ödeme yaparak 1. veya 2. sayfalarda görüntülenmenizi sağlayan ücretli bir reklamcılık faaliyetidir.

Diğer tüm reklamcılık faaliyetlerinde olduğu gibi SEM’de de sıralamanızı etkileyen birden çok faktör vardır. Anahtar kelime, rakip firma, hedef kitle, bütçe vb. birçok etmen kısa, orta ve uzun vadeli olmak üzere detaylı bir analiz gerektirmektedir. Reklamın öncesi, reklamın yayında olduğu süreci ve reklam sonrası olmak üzere ayrı ayrı analizler ile hedeflenen dönüşümler ölçümlenerek reklam devam ettirilir, düzenlenir veya sonlandırılır. Özellikle rakip firma analizi, uygun hedef kitleye ulaşabilme ve bütçe yönetimi Google Arama Motoru Pazarlamacılığının en girift konularındandır. Yapılacak bir hata sonucu reklamınız rakip firmanızın gerisinde kalabilir; dönüşüm edinmek istediğiniz hedef kitlenize ulaşmayabilir ya da bütçeniz hızlı ve gereksiz yere harcanabilir.

Arama Motoru Pazarlamacılığında harcadığınız her bir kuruşun doğrudan veya dolaylı biçimde geri dönüşü vardır. Geleneksel reklamcılıkla kıyaslandığında dijital reklamları çeşitli filtrelemeler ile anlık olarak takip etme olanağınız da vardır. Böylece yayında olan reklamın verimli olup olmadığını saptayabilir; gidişata göre pozisyon alabilirsiniz.

Dijital platformlarda marka bilinirliğinizi sağlamak ve buna bağlı olarak satışlarınızı artırmak için Arama Motoru Pazarlamacılığından kesinlikle faydalanmalısınız.

SMO (Social Media Optimization – Sosyal Medya Optimizasyonu) Nedir?

Kişisel veya kurumsal markaların dijital bilinirliklerini artırma yöntemlerinden (ve hatta gereklerinden) biri de şüphesiz sosyal medya platformlarındaki varlıklarıdır. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter vb. platformlar ücretli ve ücretsiz faaliyetler aracılığıyla milyonlarca mevcut ve potansiyel müşteriye ulaşmanıza olanak sağlayan önemli birer araçtır.

2021 yılı itibariyle sosyal medyanın gücü kendini her alanda göstermektedir. Özellikle pandemi döneminde alınan karantina kararları sebebiyle sosyal medya platformlarında harcanan vakit 3.1 kat artarak kişi başı kullanım miktarı 3 saate yaklaşmıştır. Hal böyle olunca herhangi bir ürün veya hizmet sunan firmalar, sosyal medya platformlarında varlıklarını güçlendirmek adına çalışmalarına ağırlık vermiştir.

sosyal medya yönetimiSosyal medya optimizasyonu genel anlamıyla mevcut veya potansiyel müşterilerinizin ürün ve hizmetlerinizden haberdar olabileceği veya alışveriş yapabileceği alternatif bir çalışmayı ifade eder. Sosyal medya hesaplarınızdaki takipçilerin davranışlarını çeşitli entegrasyonlar ve ölçüm araçlarıyla izleyebilmenize olanak sağlayan Sosyal Medya Optimizasyonu profesyonel hizmet türleri arasındadır.

Markaların kar marjlarını yükseltebilmeleri için doğru kitleye, doğru zamanda, doğru şekilde görünmeleri gerekir. Rakip firma yerine sizin tercih edilmeniz için nasıl ki ürün kalitesi, fiyatı ya da çeşitli avantajları önemli birer etmen ise, sosyal medya paylaşımlarınız da bir o kadar önemlidir.

Facebook, Google Analytics kodu gibi web sitenizin ilgili bölümüne entegre edilen ‘’Pixel Kod’’u ile profil ziyareti, sepete ekleme, kategoriler arasında gezinme ya da alışveriş başlatma gibi çeşitli dönüşümleri takip edebileceğiniz bir izleme olanağı sunmaktadır. Pixel Kodunun kullanımı belirli bir ürünün ön plana çıkarılmasında, marka bilinirliği sağlamada, kampanya ya da indirimleri duyurma ve tetiklenmiş reklam faaliyeti gibi birçok alanda kullanılmaktadır.

SEO, SEM ve SMO Bileşenleri

seo sem smo nedir arama motoru bileşenleriDijital platformlarda bilinirlik sağlamak hem parasal hem de zamansal yatırım gerektirir. Başarılı bir bilinirlik ve reklam kampanyası zaman içinde maliyeti azalan; kar marjı artan bir çizgide ilerlemelidir. Maliyeti azaltmanın profesyonel ilgi ve birikim gerektirdiğini belirtmekle beraber tüm dijital platformlarda varlık göstermek birincil kuraldır. Bu dijital platformlardaki etkinlikler zaman içerisinde önem sırasına göre sıralanmaktadır. İthalat ve ihracat yapan bir kurumsal firmanın LinkedIn gibi bir platformda bağlantılar oluşturması gerekir. Yerelde hizmet veren bir kadın kuaförünün fotoğraf ve video paylaşımı yaptığı güçlü bir Instagram sayfasına ihtiyacı vardır ya da bir bölge genelinde hizmet veren inşaat firmasının portfolyesini sunduğu bir Facebook sayfasına ihtiyacı vardır.

Localveri olarak dijital platformlardaki marka bilinirliğinizi profesyonel düzeyde ele alıyor; ihtiyaç duyduğunuz hizmetleri konuşmak üzere sizi www.localveri.com.tr web adresimize davet ediyoruz.

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/01/seo-sem-smo-nedir-arama-motoru-bilesenleri.jpg 400 495 wpadmin_localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png wpadmin_localveri2021-01-20 17:19:002021-01-20 17:21:26Dijital Platformlarda Bilinirlik: SEO, SEM ve SMO Bileşenleri

Kategoriler

Son Yazılar

  • seo hosting kullanmanın avantajları seo çalışmasıSEO Hosting Kullanmak Web Sitenize SEO Açısından Ne Avantajlar Sağlar?23 Şubat 2021 - 17:28
  • google adwords anahtar kelime eşlemeGoogle Ads Anahtar Kelime Eşleme Türleri Nelerdir?17 Şubat 2021 - 08:47
  • arama motoru seo optimizasyon website seo calışmasıWeb Sitenizi SEO Uyumlu Yapmak Neden Önemlidir?16 Şubat 2021 - 13:44

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman programı apartman site yönetim programı apartman yönetimi apartman yönetim programı arama motoru optimizasyonu coronavirüs CRM Sistemi dijital pazarlama e-bülten e-ticaret e-ticaret sitesi elektronik ticaret kanunu facebook google+ google adwords izmir web tasarım kurumsal kimlik kurumsal web tasarım localveri localveri yazılım memnuniyet anketi müşteri memnuniyet anketi müşteri memnuniyeti müşteri memnuniyeti anketi müşteri memnuniyeti anketi yapan firmalar müşteri memnuniyeti yönetim sistemi müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi müşteri şikayet yönetimi online tahsilat ozosurvey profesyonel site yönetimi seo seo uyumlu web site Seo çalışmaları seo çalışması sitebys sosyal medya sosyal medya pazarlaması sosyal medya yönetimi Ticaret pazarlama web site website website tasarımı web tasarım web tasarım ajansı
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri Dijital İletişim Çözümleri

Sayfanın başına dön