• 0Alışveriş Sepeti
Web Tasarım - Web Tasarım Ajansı - İzmir - Seo - Web Sitesi
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Ekibimiz
    • İş Olanakları
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Gizlilik politikası
  • HİZMETLER
    • Kurumsal Web Tasarım
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
    • Sosyal Medya Pazarlaması
  • GİRİŞİMLERİMİZ
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • Localveri, 2003 yılından bu güne 55 farklı sektörde, interneti kullanarak pazarlama, satış ve iş yönetimi faaliyetlerinde verimli ve etkili çözümler üretmek mottosu ile çalışmaktadır. Bu sektörlerden bazılarını derinlemesine analiz ederek sektörün bazı gereksinimlerini tespit etmiş ve bu tespitlere göre iş yazılımları alanında girişimler yapmıştır.

        SiteBYS ile site, bina, iş merkezi yönetimlerinin bu alandaki ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmuş, Ekibimsahada ile sahada mobil teknik ekip çalıştıran firmaların sorunlarını çözmeye yardımcı olmuştur. Ozoquiz ile pandemi döneminde evden eğitim alan öğrenci ve personelin ölçümlenmesine uygun çözümler geliştirmiş. Ticaretpazarlama ve OzotesERP yazılımları ile iş dünyasının satış, pazarlama, iştakibi ve cari yönetim faaliyetlerini kolaylaştırmaya odaklanmıştır.

        Dün olduğu gibi, bugünde ve yarında sektörleri analiz edeceğiz ve uygun bulduğumuz alanlarda yazılım ve iş geliştirme girişimlerimize devam edeceğiz.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    • Bayi/Müşteri Girişi
    • Online Ödeme
    • Destek Talebi
    • Mail Kurulum Yardımı
  • İLETİŞİM
  • Teklif Al
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: ozosurvey

Buradasınız: Anasayfa1 / ozosurvey

Yazılar

Olumsuz Yorumlardan İnternete Yansımadan Önce Haberdar Olun!

22 Temmuz 2019/in Ozosurvey /tarafından Localveri

Müşteri memnuniyeti başta hizmet sektörü olmak üzere tüm işletmeler için son derece önemli bir kavramdır. İnternetin gelişmesi,ticaretin küreselleşmesi vb. etenler işletmelerde pazarlama faaliyetlerinin de gelişmesine neden olmaktadır. söz konusu bu değişim son yıllarda müşteri memnuniyeti kavramını gündeme getirmiştir.

Müşteri memnuniyeti kavramı işletmelerin müşterilerine verdiği değeri göstermenin yanı sıra işletmenin müşteriler gözündeki değerini ve kalitesini de göstermektedir. Öyle ki müşteri memnuniyeti müşterilerin sadık hale gelmesi ve işletmenin devamlılığı açısından son derece önemlidir.

İşletmeler, özellikle de hizmet sektöründe faaliyet gösteren işletmeler müşterilerin memnuniyetini ölçmek için çeşitli yöntemlere başvurmaktadır. Söz konusu yöntemlerin başında da müşteri memnuniyeti anketi yer almaktadır. Memnuniyet anketlerinin temelinde müşteri memnuniyetini ölçmek ve işletme faaliyetlerine yönelik gelişmeleri müşteri memnuniyet anketinin sonuçlarına göre geliştirmek bulunmaktadır.

Müşteri memnuniyeti anketi yapan firmalar tarafından müşteri memnuniyeti ölçümü için pek çok sistem ve yöntem geliştirilmektedir. Ozosurvey Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi’de müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla geliştirilen uygulamalardan birisidir.  Temel mantığında işletmelerin müşteri memnuniyetini ölçerken aynı zamanda gelişen olumsuzluklardan işletme yönetimi tarafından anında haberdar olması yatmaktadır. İşletme yönetiminin işletmede müşteri ve çalışan veya hizmet ile ilgili yaşanılan olumsuzluklardan anında haberdar olması bu olumsuzlukların müşteri yorumu olarak internete yansımaması açısında önemlidir.

Ozosurvey müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi hakkında daha detaylı bilgi almak için ozosurvey.com internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/07/OZOSUVEY-BLOG.jpg 224 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-07-22 10:28:242019-10-17 17:38:42Olumsuz Yorumlardan İnternete Yansımadan Önce Haberdar Olun!

Müşteri Memnuniyet Ölçümü Nasıl Olmalı?

26 Şubat 2019/0 Yorumlar/in Ozosurvey /tarafından Localveri

İşletmeler özellikle de gıda ve konaklama sektöründe faaliyet gösteren işletmeler için müşteri memnuniyeti ölçümü önemli bir kavramdır. Müşterinin isteklerinin belirlenmesi, onlara geri dönüş yapılması, şikayetlerin hızlı ve olumlu anlamda giderilmeye çalışılması temelde müşteri şikayet yönetiminin odak noktasını oluşturmaktadır. Burada temel amaç şikayetleri en aza indirerek müşteri odaklı bir işletme olarak faaliyetlerine devam etmektir. Diğer bir deyişle işletmenin devamlılığını sağlamaktır. Devamını Oku

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/02/MEMNUNİYET-BLOG.jpg 224 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-02-26 14:15:132019-10-17 17:38:40Müşteri Memnuniyet Ölçümü Nasıl Olmalı?

Müşteri Şikayet Yönetimi Nedir?

15 Ocak 2019/0 Yorumlar/in Ozosurvey /tarafından Localveri

Hızla gelişen teknolojik hareketler, küreselleşme ve küreselleşmeyle gelişen rekabet işletmelerin ayakta kalmasını zorlaştırmaktadır. Ürünlerin ve hizmetlerin çeşitliliği ve müşterinin seçeneğinin artmış olması, işletmelerin ürünlerini müşteriye beğendirmeleri ve onları tatmin etmelerini zorlaştırmaktadır. Devamını Oku

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/01/ozosurvey-blog-müşteri-şikayet.png 224 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-01-15 08:09:302019-10-17 17:38:40Müşteri Şikayet Yönetimi Nedir?

Ozosurvey Bir Mini CRM Sistemi…

15 Ekim 2018/0 Yorumlar/in Ozosurvey /tarafından Localveri

Müşteri memnuniyeti günümüzde firmaların varlıklarını sürdürebilmeleri ve devamlılık gösterebilmeleri açısından önemli bir kavramdır. Teknolojik gelişmelerin yaşanması, internetin hayatımızın vazgeçilmez unsurlarından biri haline gelmesi bu kavrama olan ilgiyi ve önemi arttırmıştır.

Devamını Oku

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/12/ozosurvey-crm-blog-1.png 225 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2018-10-15 09:39:002019-10-17 17:38:40Ozosurvey Bir Mini CRM Sistemi…
müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi

Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi Nedir?

9 Ekim 2018/in Ozosurvey /tarafından Localveri

Günümüzde özellikle müşterileriyle yakın ilişki içerisinde olan işletmeler müşteri memnuniyetinin işlerinin devamlılığı ve başarısı açısından ne kadar önemli olduğunu bilmektedirler. Son zamanlarda müşteri merkezli işletme politikalarının yaygınlaşması, verilen hizmetlerin temeline müşterilerin istek ve önerilerinin alınması müşteri memnuniyetini ve güler yüzlü müşteri kavramlarını ön plana çıkarmıştır. Müşteri memnuniyeti kavramı o kadar önemli hale gelmiştir ki işletmeler özelliklede konaklama, yiyecek- içecek sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin tercih edilebilirliklerini ve itibarını ölçmede bir kriter olmaktadır. Devamını Oku

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/10/ozosurvey-blog-1.png 224 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2018-10-09 15:20:212020-01-21 15:49:17Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi Nedir?
müşteri memnuniyeti ölçme değerlendirme sistemi

Localveri Yazılım Website Girişimlerimiz: Ozosurvey

5 Ekim 2018/in Ozosurvey /tarafından Localveri

Ozosurvey Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi, müşteri memnuniyetini temele alan ve İSO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sistemine önem veren otel-restaurant ve cafeler için müşteri ve işletme arasında oluşabilecek olumsuzlukları gidermeye yönelik gerçek zamanlı çözümler üretilmesine olanak sağlanarak müşteri memnuniyetini pekiştirmek amacıyla geliştirilen online memnuniyet ölçüm sistemidir.

Devamını Oku

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/10/ozosurvey-görsel-blog-1.jpg 225 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2018-10-05 15:20:372019-10-17 17:38:40Localveri Yazılım Website Girişimlerimiz: Ozosurvey

Kategoriler

Son Yazılar

  • seo ve anahtar kelime analizi nedir seo nasıl yapılırAnahtar Kelime ve SEO Analizleri Nedir? Nasıl Yapılır?5 Mart 2021 - 15:29
  • seo hosting kullanmanın avantajları seo çalışmasıSEO Hosting Kullanmak Web Sitenize SEO Açısından Ne Avantajlar Sağlar?23 Şubat 2021 - 17:28
  • google adwords anahtar kelime eşlemeGoogle Ads Anahtar Kelime Eşleme Türleri Nelerdir?17 Şubat 2021 - 08:47

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman programı apartman site yönetim programı apartman yönetimi apartman yönetim programı arama motoru optimizasyonu coronavirüs CRM Sistemi dijital pazarlama e-bülten e-ticaret e-ticaret sitesi elektronik ticaret kanunu facebook google+ google adwords izmir web tasarım kurumsal kimlik kurumsal web tasarım localveri localveri yazılım memnuniyet anketi müşteri memnuniyet anketi müşteri memnuniyeti müşteri memnuniyeti anketi müşteri memnuniyeti anketi yapan firmalar müşteri memnuniyeti yönetim sistemi müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi müşteri şikayet yönetimi online tahsilat ozosurvey profesyonel site yönetimi seo seo uyumlu web site Seo çalışmaları seo çalışması sitebys sosyal medya sosyal medya pazarlaması sosyal medya yönetimi Ticaret pazarlama web site website website tasarımı web tasarım web tasarım ajansı
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri Dijital İletişim Çözümleri

Sayfanın başına dön