• 0Alışveriş Sepeti
Web Tasarım - Web Tasarım Ajansı - İzmir - Seo - Web Sitesi
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Ekibimiz
    • İş Olanakları
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Gizlilik politikası
  • HİZMETLER
    • Kurumsal Web Tasarım
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
    • Sosyal Medya Pazarlaması
  • GİRİŞİMLERİMİZ
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • Localveri, 2003 yılından bu güne 55 farklı sektörde, interneti kullanarak pazarlama, satış ve iş yönetimi faaliyetlerinde verimli ve etkili çözümler üretmek mottosu ile çalışmaktadır. Bu sektörlerden bazılarını derinlemesine analiz ederek sektörün bazı gereksinimlerini tespit etmiş ve bu tespitlere göre iş yazılımları alanında girişimler yapmıştır.

        SiteBYS ile site, bina, iş merkezi yönetimlerinin bu alandaki ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmuş, Ekibimsahada ile sahada mobil teknik ekip çalıştıran firmaların sorunlarını çözmeye yardımcı olmuştur. Ozoquiz ile pandemi döneminde evden eğitim alan öğrenci ve personelin ölçümlenmesine uygun çözümler geliştirmiş. Ticaretpazarlama ve OzotesERP yazılımları ile iş dünyasının satış, pazarlama, iştakibi ve cari yönetim faaliyetlerini kolaylaştırmaya odaklanmıştır.

        Dün olduğu gibi, bugünde ve yarında sektörleri analiz edeceğiz ve uygun bulduğumuz alanlarda yazılım ve iş geliştirme girişimlerimize devam edeceğiz.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    • Bayi/Müşteri Girişi
    • Online Ödeme
    • Destek Talebi
    • Mail Kurulum Yardımı
  • İLETİŞİM
  • Teklif Al
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: facebook

Buradasınız: Anasayfa1 / facebook

Yazılar

Website Whatsapp ve Messenger Eklentilerinin Kullanıcısına Sağladığı Avantajlar…

21 Eylül 2018/0 Yorumlar/in Faydalı Bilgiler, Sosyal Medya /tarafından Localveri

E-ticaret siteleri başta olmak üzere tüm websitelerde müşterilerin kolay iletişim kurmaları için iletişim sayfaları, formlar ve canlı destek sistemleri kullanılmaktadır. Günümüzde teknolojinin ilerlemesi, müşterilerin sabırsız ve anlık cevap bekliyor hale gelmesi websitelerinde müşteriyle anlık iletişim kurulmasını sağlayan eklentilerin ve canlı destek sistemlerinin ortaya çıkmasına neden olmuştur. Devamını Oku

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/09/whatsapp-ve-facebook-eklentileri-blog-1.jpg 225 345 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2018-09-21 17:09:222019-08-21 13:25:05Website Whatsapp ve Messenger Eklentilerinin Kullanıcısına Sağladığı Avantajlar…

İşletmelerin Gözü Facebook Videolarında…

9 Haziran 2015/in Blog /tarafından Localveri

Facebook‘ta, her gün ortalama 1 milyardan fazla video izlendiğini biliyor muydunuz?
Raporlara göre, insanlar ve markaların facebook üzerinden yaptığı video paylaşım oranı geçen yıla göre %260 artış göstermekte… Verilerle bunları kanıtlamak zorunda bile değilsiniz. Kendi Facebook zaman tünelinizi açıp bir bakın isterseniz.

Şirketler pazarlama stratejilerini hızlı bir şekilde kitlelere yaymak için Facebook üzerinden video paylaşma yoluna gitmeye başladılar… Çünkü;

 

Youtbe Videolarından daha çok Facebook Videolarını izler olduk;

“Amerika’da bulunan Facebook ziyaretçilerinin yarısı en az bir video izlemektedir” diyor, Facebook medya ekibi. Geçen yıla göre kişi başına video paylaşımı yüzde 94 oranında artmış bulunuyor aynı ülkede. ABD’de Facebook kullanıcıların yüzde 76’sı yeni video keşfetmek için sosyal ağlarda gezindiğini belirtiyor.

Markalar bunu farketmiş olacak ki artık youtube üzerinden değil, direct olarak Facebook üzerinden video paylaşım yoluna gidiyorlar. Markalar, Geçen aralık ayından bugüne Facebook üzerinden daha çok paylaşım yapmış Youtube ile karşılaştırıldığında.

Eski zamanlara göre video çekimi ve dağıtımı pahalı değil…

Günümüzde kaliteli bir video üretmek eskiye göre çok daha kolay ve ucuz. Akıllı telefonlar, video mobil uygulamaları  ve gelişen teknolojiler sayesinde paylaşımı kolay videolar oluşturmayı kolaylaştırıyor ve maliyetini düşürüyor. Ayrıca müşteriler tarafından üretilmiş başarılı içerikler bile daha az maliyet ile çok daha başarılı bir hal alabiliyor.

Şirketler artık büyük maliyette reklam bütçelerinden kurtulmuş oluyor. Doğru müşteri kitlesinin nerede olduğu konusunda yine Facebook yardımcı oluyor. Böylelikle ürününüzle ilgili olamayan kişilerle muhataba almanıza gerek bile yok…

Trend Facebook Videolarında artık…

Neden fotoğraf, özlü söz veya bir linklendirme değilde artık video diye akla gelen ilk soru.

Socialbakers bunu bizim için araştırmış; Facebooktaki video paylaşımları, fotoğraf veya diğer türlü paylaşımlara göre %135 daha çok insanlara ulaşmış. Facebook üzerinde paylaşılan ve zaman tünelinde görünür görünmez oynamaya başlayan ve insanın ilgisini çeken yapısı da videonun yerini sağlamlaştıran nedenlerden biri. (tabi hala otomatik oynatmayı kapatmayanlar için geçerli bir durum :) )

Facebook şirketide videoya yatırım yapıyor

Facebook üzerinden video sayısında görüntüleme sayısının giderek artmasıyla Facebook tarafından o alanda gelişmeler gerçekleştirilmesine ve hem işletmelerin hem de tüketicilerin daha kolay video içerik üretmesini kolaylaştıracak gelişmeler sağlandı, sağlanıyor.

Facebook online video dünyasında en yukarıya tırmanmak için piyasayı ele geçirmeye çalışmaya başladı bile. Video pazarında başarılı olmak için çok çalışıyor gibi.

Sizlerde bunu deneyimleyerek kendi işinizde ne kadar fayda sağlayacağını görebilirsiniz.

Sosyal Medya Danışmanlık Hizmetlerimiz için bizi arayınız… 4443572

0 0 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2015-06-09 17:45:312015-06-09 17:45:31İşletmelerin Gözü Facebook Videolarında…

Başarılı bir Facebook içeriğinin 5 özelliği

9 Şubat 2015/in Blog /tarafından Localveri

Facebook‘da her kullanıcının yüzlerce sayfa takip ettiği dönemleri yaşıyoruz. (En azından şimdilik.) Bunun anlamı, her bir kullanıcı arkadaşlarının dışında yüzlerce, özel hazırlanmış Facebook içeriği görüyor, etkileşime geçiyor.

En azından hazırlayanlar daha fazla kişinin görebilmesi ve etkileşime geçebilmesi için çabalıyor. Farklılaşmak bir şekilde daha fazla öne çıkmak için bazı konulara dikkat edilmesinde fayda var. Bu maddeler Facebook’a özel gibi dursa da her platform için uyarlayabileceğiniz şeylerdir.

1- En iyi içerik, link barındıran içeriktir. İçeriklerinizde mutlaka link verin.

Özellikle internet sitenize trafik çekmek için içerikler giriyorsanız linki mutlaka tıklatmaya yönlendirici bir mesaj ile paylaşın. Tıklanan içerik de ilgi çekerse çok daha fazla etkileşim yaratmış olursunuz. Facebook da açıkladığı verilerde link bulunan içeriklere yönlendiriyor.

2- Kısa metinlerle paylaşılan içerikler daha fazla ilgi çeker.

Herhangi bir şeye çok fazla tahamül edemediğimiz bir dönemdeyiz. Bu nedenle içeriklerinizi imkanlar dahilinde en kısa haliyle sunun. Araştırmalalar 40-70 karakter arasında olan paylaşımların en fazla etkileşime sahip olduğunu gösteriyor.

3- En iyi içerik, en yoğun zamanda “gönderilmeyen” içeriktir.

Evet, uzun bir süre ben de dahil bir çok kişi müşterilerine her zaman “facebook sayfa istatistiklerine göre en aktif saatler şunlar, biz de o zaman paylaşalım” dedik fakat artık bu aktif saatler ortalamanın çok çok üzerinde aktif olunan ve dolayısıyla kullanıcıların çok fazla içerik bombardımanına sahip olduğu saatler anlamına geliyor. Bu nedenle en yoğun saat aralıkları değil de istatistiklerinize göre en yoğun 3. veya 4. saat aralığında paylaşım yaparsanız artışı yakalayabilirsiniz. Haftasonları da iyi bir zaman olabilir.

4- Belli bir stratejiye dayalı içerik amacına ulaşır!

Her gün içerik paylaşmak çoğu marka için etkilidir ama unutulmaması gereken şey paylaşılan içeriğin kalitesidir. Her içerik, bir stratejinin parçası olmak zorundadır. Günü kurtarmak amacıyla paylaşılan içerikler faydadan çok zarar verir. Kitlenizi tanıyın, neyi isteyeceklerini bilin ve bu doğrultuda viral yayılım sağlayabilecek içerikler hazırlayın.

5- Gündemi takip eden, gündeme dokunan içerikler ile takipçilerinizi yakalayın.

Bu konu oldukça hassas bir konudur. Bir çok marka için de onaylanması zor bir konudur fakat doğru zamanda doğru atışı yaptığınız zaman çok büyük fayda sağlayabilecek bir konudur. Facebook paylaşımlarınızı yaparken gündemi mutlaka yakından takip edin ve söylemek istediğiniz şeyleri gündemi de içine katarak söyleyin böylece çok daha fazla dikkat çekebilirsiniz. Unutmayın, başarı hikayesi olabileceğiniz gibi bir krize de neden olabilirsiniz.

https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/01/case-6.jpg 320 555 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2015-02-09 17:56:352015-02-09 17:56:35Başarılı bir Facebook içeriğinin 5 özelliği

“Beni kimse kandıramaz” demeyin, Facebook’ta dolaşan bu tehlikelere yine de dikkat edin!

20 Aralık 2014/in Blog /tarafından Localveri
İnternette PayPal’den ebay‘e, epostalardan para transferine birçok alana özel hazırlanmış sahtekarlıklara rastlamanız mümkün. Facebook gibi güvenilir olduğunu düşündüğümüz siteler bile her gün sayısız dolandırıcılığa sahne oluyor. Eğer internetteki dolandırıcılıklara kanmayacak kadar zeki olduğunuzu düşünüyorsanız, tekrar düşünün çünkü Bitdefender’ın yeni bir araştırması, dolandırıcılıklara teslim olan çok kişinin olduğunu, bu kullanıcıları herhangi bir sınıfa sokmanın ise mümkün olmadığını söylüyor. Eğilimlerimize göre zekice hazırlanmış dolandırıcılıklar, tahmin etmediğimiz bir anda bizi de kandırmayı başarabilir.
Peki Facebook’taki sahtekarlıkları nasıl ayırt etmeliyiz? İşte en sık rastlanan dolandırıcılık türleri ve onları fark etmenize yardımcı olacak bilgiler.
Profilinize kim bakmış
Bu tür sahtekarlıklar, Facebook’ta profilinize kimlerin baktığını size göstermeyi vadeder. Genellikle bu verilere ulaşmak için, sizden bir uygulama yüklemeniz istenir. Uygulamayı yükledikten sonra ise kişisel verileriniz toplanmaya başlanır. Bir süredir etrafta dolanan bu sahtekarlık, hala popülerliğini yitirmiş değil.
Facebook’a yeni özellikler ekleyin
Bu sahtekarlık, az önce bahsettiğimiz “profilinize kim baktı” sahtekarlığının bir uzantısı. Özetlemek gerekirse bu tür sahtekarlıklar, belirli bir uygulamayı yüklediğinizde Facebook’a ek özellikler geleceğini söyler. Bu özellikler, “beğenmeme” düğmesi ve profilinizin görünümüne yönelik kişiselleştirmeler olabilir. Burada dolandırıcılar, profilimizi kişiselleştirerek arkadaşlarımızın arasından sıyrılma isteğimizden faydalanmaya çalışmaktadır.
Hediye kazanacağınızı söyleyen dolandırıcılık türü
Bedavadan hediye dağıttığını söyleyen bu tür dolandırıcılıklar, çoğu zaman sizden kişisel bilgilerinizi vermenizi isteyecektir. Bunu yaptığınızda ücretsiz bir hediye kartı ve hatta tatil kazanabileceğiniz söylenir, ancak aslında kazanma şansınız hiç yoktur. Bu tür sahtekarlıklar, en çok yılbaşı gibi tatil dönemlerinde ortaya çıkar. “İlk yüze girin ve iPad kazanın” gibi cümlelerle bizi çok düşünmeden, acele ettirmeye çalışırlar.
Şok videolar
Bu tür videolar, çoğu zaman ünlülerin seks kasetlerinin sızdığını iddia ederler. Videoların içeriğinde bazen çılgın kazalar, kafa koparma görüntüleri vs. olduğu da iddia edilebilir. Amaç ise videoya tıklamanızı sağlayıp, video çalıcınızı “güncellemeniz”, yani aslında zararlıyı bilgisayarınıza kurmanızdır.
0 0 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2014-12-20 11:31:282014-12-20 11:31:28“Beni kimse kandıramaz” demeyin, Facebook’ta dolaşan bu tehlikelere yine de dikkat edin!

KOBİ’ler Facebook ve Twitter’dan daha fazla LinkedIn’i kullanıyor

10 Aralık 2014/in Blog /tarafından Localveri

Sosyal medyanın pazarlama ve müşteri yönetimi tarafındaki öneminin hızla artmaya devam etme.

Bu artışla birlikte KOBİ’ler de hem var olan müşterileriyle ilişkilerini güçlendirmek, hem de potansiyel müşterilerine ulaşmak için her geçen gün sosyal medyada daha fazla var olmaya çalışıyor. INC’in yaptığı araştırmada, küçük ve orta ölçekli işletmelerin ezici çoğunluğu LinkedIn, Facebook ve Twitter’ı kullandığı belirtiliyor. Kullanım oranlarında yüzde 87 ile LinkedIn lider konumda. LinkedIn’i yüzde 85 ile Facebook, yüzde 75 ile Twitter takip ediyor. Google+’ın yok denecek kadar az kullanıldığını da söylemeden geçmeyelim. Twitter’dan sonra ise yüzde 27’lik bir oranla Pinterest geliyor. Yapılan araştırmada Google+’ın az kullanımına rağmen, Google’ın KOBİ’lerin yüzde 30’unca en yenilikçi şirket olarak görülmesi ise ilginç bir detay olarak karşımıza çıkıyor. Yenilikçi şirket sıralamasında Google’ı yüzde 29 ile Apple, yüzde 20 ile Tesla takip ediyor.

Sosyal medya yönetimi konusuna baktığımızda ise genç şirketlerin sosyal medyaya daha çok eğildiğini söylemek mümkün. KOBİ’lerin yüzde 63’ü sosyal medyalarını bir uzman tarafından yönetildiğini söylerken, yüzde 34’ü bu işi kendilerinin hallettiğini söylüyor. Maalesef yüzde 13’ü bu işi stajyerlere yaptırdığını belirtmiş.

0 0 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2014-12-10 18:15:052019-10-17 17:21:17KOBİ’ler Facebook ve Twitter’dan daha fazla LinkedIn’i kullanıyor

Facebook iş sürümüyle ofislere girmek istiyor : Facebook at Work

5 Aralık 2014/in Blog /tarafından Localveri

Facebook, Financial Times’da yer alan ve kaynağı belirsiz bir habere göre kullanıcılarının kişisel ve iş hayatlarını birbirinden tamamen ayırmaya hazırlanıyor.

Söylentilere göre işletmeler için özel bir sürüm hazırlayan Facebook, kullanıcıların Facebook’u iş için kullanmalarını sağlayacağı bir platformu sunacak. Facebook’un bu iş sürümü, aynı şu an kullandığımız Facebook gibi haber kaynağı, gruplar ve mesajlaşma seçeneklerinin yanı sıra çalışanlara “birlikte çalışma aracı” sunacak. Bu versiyonda aynı gruplarda olduğu gibi dosya ve iş paylaşımı yapılabilecek. Kısacası Facebook şu sıralar bir hayli popüler olan Slack, Basecamp gibi çözümlere rakip bir hizmeti küçük, orta ve büyük ölçekte pek çok şirkete sunabilir.

Konuyla ilgili hiçbir yorumda bulunmayan Facebook’un çalışanlarının bugün Facebook’u iş amaçlı kullandıkları ve gruplarda aktif oldukları biliniyor. Şu anda söylentilere göre pilot aşamada olan Facebook at Work’ün reklamsız olacağı konuşuluyor.

Facebook at Work, abonelik modeli sistemini benimseyebilir ve Facebook için ciddi bir gelir kaynağı yaratabilir. Bununla birlikte, bugün ülkemizde pek çok ofiste Facebook’un yasaklı olduğu gerçeği de var. Böyle bir versiyonla Facebook bu tarafta da engelleri aşabilir.

Alıntı : http://goo.gl/soGuXe

0 0 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2014-12-05 14:05:522019-10-17 17:17:40Facebook iş sürümüyle ofislere girmek istiyor : Facebook at Work

Kullanıcıların isyanına daha fazla kayıtsız kalamayan Facebook, reklam gönderilerini yılbaşından itibaren kısıyor

26 Kasım 2014/in Blog /tarafından Localveri

Kullanıcıların şikateylerine daha fazla kayıtsız kalamayan Facebook, reklam gösterimlerini yılbaşından itibaren kısıyor. Yani artık çok daha az reklamla karşılaşacaksınız! İnanması güç olsa da Facebook, gösterdiği reklam sayısını azaltmayı planlıyor.Facebook geçtiğimiz günlerde yaptığı bir duyuruyla haber kaynağındaki “tanıtıcı gönderilerin” sayısını Ocak 2015’ten itibaren azaltacağını söyledi. Peki orijinal adıyla “promotional posts” tam olarak ne anlama geliyor? Facebook’un açıklaması şöyle:Kullanıcıları sadece bir ürünü satın almaya veya uygulamayı yüklemeye yönelten gönderiler.İçerik olmaksızın kullanıcıları promosyona veya çekilişe katılmaya yönelten gönderiler.Reklamlarla tamamen aynı içeriği kullanan gönderiler.Firmanın bu değişiklik planlarının, kullanıcılardan gelen istekler doğrultusunda yapıldığı düşünülüyor. Bununla birlikte Facebook’un kullanıcıların “spam benzeri” olarak adlandırdığı reklamları kaldırıp, daha iyi reklamları daha pahalıya sunacak olması, firmanın sadece bizi değil, kendi karını da düşündüğünü gösteriyor.

Facebook Kaynak Linki: http://goo.gl/jytfVX

Geçtiğimiz yıl boyunca, Facebook’u daha etkin şekilde kullanabilmeniz için yeni özellikler ve kontroller getirdik ve bilgileri nasıl aldığımızı ve kullandığımızı daha iyi açıklamamızı isteyen insanların sesini dinledik.
Artık Gizlilik Temel Bilgiler ile, Facebook’taki deneyiminizin sorumluluğunu almaya yönelik ipuçlarına ve bir “nasıl yapılır” kılavuzuna sahip olacaksınız. Ayrıca, üzerinde çalıştığımız yeni özellikleri dahil etmek ve metinleri kolay anlaşılır hale getirmek amacıyla koşullarımız, veri ilkemiz ve çerez ilkemizi güncelliyoruz. Bunların yanında, Facebook dışında kullandığınız uygulama ve sitelere dayalı reklamlarda geliştirmeler yapıyoruz (çevrimiçi davranış tabanlı reklamlar) ve kontrolü size veriyoruz.
Bu güncellemeler 1 Ocak 2015’te yürürlüğe girmektedir. Her zaman olduğu gibi, ilkelerimizle ilgili görüşlerinizi almaktan memnuniyet duyacağız.

 

Gizlilik Temel Bilgiler
Gizlilik Temel Bilgiler, Facebook’taki bilgilerinizi nasıl kontrol edebileceğiniz konusunda en sık sorulan soruları yanıtlayan interaktif kılavuzlar sunmaktadır. Etiketinizi kaldırma, arkadaşlıktan çıkarma, engelleme ve gönderileriniz için hedef kitle seçme gibi. Bu bilgi 36 farklı dilde sunulmaktadır.
Gizlilik Temel Bilgiler, istediğiniz insanlarla paylaşımda bulunmanıza yardımcı olmak için attığımız gizlilik ayarı kontrolü, herkese açık paylaşımda bulunan kişiler için hatırlatma ve basitleştirilmiş hedef kitle seçiciler gibi adımlarının sonuncusudur.

 

Facebook’u daha etkin şekilde kullanın
İnsanlar, önem verdikleri kişiler, yerler ve diğer şeylerle bağlantı kurmak için her gün uygulama ve hizmetlerimizi kullanıyor. İlkelerimizde yaptığımız güncellemeler, Facebook deneyiminizi geliştirmek için üzerinde çalıştığımız yeni ürünleri yansıtıyor. Ayrıca hizmetlerimizin nasıl çalıştığını daha kolay anlaşılır bir şekilde açıklıyor. İşte bazı önemli noktalar:
Çevrenizde olup bitenleri keşfedin: Kullanmaya karar verdiğiniz özelliklere dayalı olarak konum bilgilerinizi nasıl aldığımızı açıklamak amacıyla ilkelerimizi güncelliyoruz. Milyonlarca insan sevdikleri yerlerde yer bildiriminde bulunuyor ve Yakındaki Arkadaşlar (şu anda yalnızca bazı bölgelerde kullanılabilmektedir) gibi isteğe bağlı özellikleri kullanıyor. Bulunduğunuz yere ve arkadaşlarınızın yapmakta olduğu şeylere dayalı olarak size en alakalı bilgileri göstermenin yolları üzerinde çalışıyoruz. Örneğin gelecekte, bulunduğunuz yeri paylaşmaya karar verdiğinizde, yakındaki restoranların menülerini veya bölgedeki arkadaşlarınızın güncellemelerini görebilirsiniz.
Daha kolay alışveriş yapın: Bazı bölgelerde, insanların Facebook’tan ayrılmadan ürünleri keşfetmesine ve satın almasına yardımcı olan Satın Al düğmesini test ediyoruz. Ayrıca, işlemleri daha da kolay hale getirmenin yeni yolları üzerinde çalışmaya devam ediyoruz.
İhtiyaç duyduğunuz anda Facebook’ta gizliliğe ilişkin bilgileri bulun: İpuçlarını ve önerileri, daha kolay erişilebilmeleri için Gizlilik Temel Bilgiler‘e taşıdık. Veri ilkemizi daha kısa ve net hale getirerek daha kolay okunmasını sağladık.
Aldığımız bilgileri nasıl kullandığımızı anlayın: Örneğin, pil ve sinyal gücü durumunu anlamak, uygulamalarımızın cihazınızda iyi çalışmasını sağlamamıza yardımcı olur. Yer bildirimleri veya gönderilerinize konum ekleme gibi isteğe bağlı özellikler sunduğumuzda telefonunuzun konumunu kullanmak için izin isteriz.
Facebook grup şirketlerinin ve uygulamalarının birlikte nasıl çalıştığını anlama: Son birkaç yılda Facebook büyüdü ve grup şirketlerimizi, uygulamalarımızı ve hizmetlerimizi tanıdığınızdan emin olmak istiyoruz. Topladığımız bilgileri, deneyiminizi geliştirmek için kullanırız. Örneğin, Instagram hesabınız kilitlenirse, şifrenizi geri almak için Facebook bilgilerinizi kullanabilirsiniz. Güncellemelerimiz Instagram, WhatsApp ve diğer şirketlerin, bilgilerinizi ve gizliliğinizi koruma yönünde verdikleri taahhütlerde hiçbir değişiklik yapmamaktadır.
Bilgileriniz ve reklamlar: İnsanlar bazen bilgilerinin reklamverenlerle nasıl paylaşıldığıyla ilgili sorular sormaktadır. Bu güncellemeler, bu konuda hiçbir değişiklik yapmamaktadır. Reklamverenlerin insanlara ilgilerini çekecek reklamlarla erişmelerine yardımcı oluruz ve bunu yaparken onlara kim olduğunuzu söylemeyiz. Reklamlar hakkında daha fazla bilgi alın ve gördüğünüz reklamları nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenin.

 

Reklamlar üzerinde daha fazla kontrol sahibi olun
Bazılarınızdan, birden fazla cihaz ve tarayıcı kullandığınızda gördüğünüz reklam türlerini kontrol etmenin zor olabildiği yönünde görüşler aldık. Geçmişte, dizüstü bilgisayarınızda belirli türde reklamları durdurduğunuzda bu seçim telefonunuzdaki reklamlara uygulanmayabiliyordu. Çok sayıda insanın Facebook’a erişmek için birden fazla telefon, tablet veya tarayıcı kullandığını biliyoruz, yani tüm cihazlarınız için geçerli olacak tek bir seçim yapmanızın kolay olacağını düşünüyoruz.
Bu nedenle, Facebook gördüğünüz reklamlarla ilgili olarak yaptığınız seçimlere tüm cihazlarda saygı duymaktadır. Kullandığınız uygulama ve sitelere dayalı olarak Facebook’ta gördüğünüz reklamları Digital Advertising Alliance üzerinden durdurabilirsiniz. Bunu iOS ve Android üzerindeki kontrolleri kullanarak da yapabilirsiniz. Bize bu tür reklamları görmek istemediğinizi söylediğinizde, kararınız Facebook’a erişmek için kullandığınız tüm cihazlarda geçerli olur. Ayrıca Avustralya, Kanada, Fransa, Almanya, İrlanda ve Birleşik Krallık’la başlayarak reklam tercihlerini başka ülkelerde de kullanıma sunuyoruz.
Bu güncellemelerin deneyiminizi geliştireceğini umuyoruz. İnsanların bilgilerini korumak ve anlamlı gizlilik kontrolleri sunmak, yaptığımız her şeyin merkezinde yer almaktadır ve bu duyuruların bu anlamda önemli bir adım olduğuna inanıyoruz.
0 0 Localveri https://localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2014-11-26 11:09:202019-10-17 17:17:40Kullanıcıların isyanına daha fazla kayıtsız kalamayan Facebook, reklam gönderilerini yılbaşından itibaren kısıyor

Kategoriler

Son Yazılar

  • seo hosting kullanmanın avantajları seo çalışmasıSEO Hosting Kullanmak Web Sitenize SEO Açısından Ne Avantajlar Sağlar?23 Şubat 2021 - 17:28
  • google adwords anahtar kelime eşlemeGoogle Ads Anahtar Kelime Eşleme Türleri Nelerdir?17 Şubat 2021 - 08:47
  • arama motoru seo optimizasyon website seo calışmasıWeb Sitenizi SEO Uyumlu Yapmak Neden Önemlidir?16 Şubat 2021 - 13:44

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman programı apartman site yönetim programı apartman yönetimi apartman yönetim programı arama motoru optimizasyonu coronavirüs CRM Sistemi dijital pazarlama e-bülten e-ticaret e-ticaret sitesi elektronik ticaret kanunu facebook google+ google adwords izmir web tasarım kurumsal kimlik kurumsal web tasarım localveri localveri yazılım memnuniyet anketi müşteri memnuniyet anketi müşteri memnuniyeti müşteri memnuniyeti anketi müşteri memnuniyeti anketi yapan firmalar müşteri memnuniyeti yönetim sistemi müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi müşteri şikayet yönetimi online tahsilat ozosurvey profesyonel site yönetimi seo seo uyumlu web site Seo çalışmaları seo çalışması sitebys sosyal medya sosyal medya pazarlaması sosyal medya yönetimi Ticaret pazarlama web site website website tasarımı web tasarım web tasarım ajansı
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri Dijital İletişim Çözümleri

Sayfanın başına dön