Website Whatsapp ve Messenger Eklentilerinin Kullanıcısına Sağladığı Avantajlar…

E-ticaret siteleri başta olmak üzere tüm websitelerde müşterilerin kolay iletişim kurmaları için iletişim sayfaları, formlar ve canlı destek sistemleri kullanılmaktadır. Günümüzde teknolojinin ilerlemesi, müşterilerin sabırsız ve anlık cevap bekliyor hale gelmesi websitelerinde müşteriyle anlık iletişim kurulmasını sağlayan eklentilerin ve canlı destek sistemlerinin ortaya çıkmasına neden olmuştur.

Özellikle E- Ticaret sitelerinde kullanılması çok tercih edilen canlı destek eklentisini ve kullanıcılara sağladığı faydaları “Online Satışınızı Arttıracak Kolaylık; Canlı Destek Sistemi” başlıklı yazımızda ele almıştık.

Canlı destek sisteminin dışında kullanıcıların ve website sahiplerinin kullanmayı en çok tercih ettikleri, anlık müşterilerle iletişim yapmaya imkan sağlayan, iletişim sistemleri ise Whatsapp ve Facebook Messenger sohbet eklentileridir.

Websiteyi ziyaret eden ziyaretçilerin kolayca firmayla veya site sahipleriyle iletişim kurmalarını sağlayan eklentiler günümüzde iletişim formlarından sonra en çok kullanılan iletişim eklentisi olmuşlardır.

Website tasarımına entegre edilen Whatsapp ve Messenger tasarımı, piyasada yer alan ve kullanılan diğer mesajlaşma uygulamalarına benzemektedir. Sayfanın sağ altında veya sol altında duran messenger ve whatsapp ikonuna tıklanarak sohbet sayfası açılmasıyla kolayca iletişime başlanabilir.

Web tasarımına entegre edilen sohbet eklentileri sadece, müşterilerin soru sormalarına ve onların cevaplanmasını sağlayan eklentiler değildir. Müşteriyle yapılan görüşmelerin önemli olanların kayıt edilmesi sağlamaktadır. Böylece müşteri isteklerine göre websitenin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için kullanılabilir kayıt altına alınan görüşmeler.

Etiket: , , , , , ,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir