Kişisel veya Kurumsal Markaların Sosyal Medya Platformlarındaki Bilinirlikleri
Şirketler Facebook’ta daha fazla like almak; Twitter’da daha fazla RT almak veya Instagram’da daha fazla takip edilme gibi kriterlerin peşinden koşadursun IBM, sosyal medyanın ötesinde bir sosyal şirket olabilmenin yollarını düşünmek için kafa yormuş ve bir infografik hazırlamış.
Şirketinizi büyütmek veya pazarda daha fazla yer kapabilmek için bu öneriler oldukça faydalı olacaktır. Özetle:
- Sosyal şirket, sosyal medyayı ölçen, mobil ve bulut teknolojisini iletişim için kullanan ve bütün bunları kullanarak hedefleri doğrultusunda bir ekosistem oluşturan şirketlerdir.
- Sosyal başarının hayat döngüsünün 3 önemli alanı vardır. Çalışanlarınız, müşterileriniz ve yenilikler/verimlilik.
- Çalışanlarınızın verimliliğini artırmak istiyorsanız sosyal teknolojileri kullanmaya yönlendirin.
- Müşterileriniz ile kişiselleştirilmiş bir iletişim kurun, sadakat yaratın.
- Pazarda daha fazla zaman geçirin, öncü olmak için yenilikçi olun. İşiniz ile sosyal teknolojileri entegre edin.
Daha Fazlası İçin: Online Test ve Sınav Sisteminin Avantajları Nelerdir?
Gelişen internet teknolojisi pek çok alanda çeşitli kolaylıklar sunmaktadır. Öyle ki geçmişte çok zaman alan ve maliyetli olan pek çok işlem, internetin yaygınlaşması ve online çalışan sistemlerin gelişmesiyle dakikalar içerisinde yapılabilen bir yapıya kavuşmuştur.
Belki de like peşinde koşmayı bırakmanın zamanı gelmiştir, ne dersiniz?