Sosyal Medya 101 Kitabı
İlk baskısı 2010 yılında yapılan Sosyal Medya 101, o yıllarda insanların günlük rutinlerinin bir parçası haline gelmiş sosyal medyayı tanıtma ve bu alanda profesyonel amaçlar için yer almak isteyenler için bir giriş yapma amacı taşıyordu. İlk baskının üzerinden üç yıl geçti ve bu süre zarfında sosyal medya artık günlük hayatın yalnızca bir parçası değil vazgeçilmezi oldu. Özellikle iş hayatında pazarlama faaliyetleri sosyal medya ayağı olmadan etkisiz çabalar haline geldi. Yazar Murat Kahraman başta bazı güncellemeler amacıyla kitabı yeniden ele aldı ancak, bu alanda yaşanmış devrimsel nitelikte yenilenmelerin kısa tarihçesine bakınca, içerikte çoğu şeyi değiştirmenin farz olduğuna karar kıldı.
Daha Fazlası İçin: Sizin Hala E-Ticaret Siteniz Yok mu?
Günümüzde hızla artan bir satış fırsatı olan e-ticaret siteleri, firmaların mevcut ve potansiyel müşterilerine daha hızlı ve pratik bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır. E-ticaret sitelerinin işletme ve kullanıcı arasında daha rahat ve kolay bir alışveriş imkanı sunması özellikle günümüz dünyasında oldukça rağbet görmektedir. Birçok kullanıcı için evinde, işyerinde alışveriş imkanı sunan e-ticaret siteleri, işletmeler açısından da maliyeti düşürerek ekonomik olmaktadır. Özellikle güvenilir ve şeffaf bir iletişim kurabilen işletmeler e-ticaret siteleri ile kullanıcıları arasında bir bağ yaratmaktadır.
Kahraman’ın güncel sosyal medya kampanyalarında örneklerle desteklediği Sosyal Medya 101 2.0, yazarın kendi deyişiyle, okuyanları belki birer sosyal medya uzmanı yapmayacak ama konuyla doğrudan ilgilenen herkesin işine yarayacak pek çok bilgiyi bir arada bulabileceği bir kaynak niteliği taşıyor.