İçerik Pazarlaması Nedir?
Anlaşılır olması için en basit anlatımıyla içerik pazarlaması; web sitesi veya bloğunuzdaki ürün, hizmet veya projelerinizin içerik ve tanıtımlarının hedef kitlenizin ihtiyaçları ile doğru orantılı özelliklere sahip olmasıdır. Örneğin Localveri olarak ürün hizmetlerimizden Site ve Apartman Yönetim Yazılımı ürünümüzle ilgili içeriklerimizde müşterilerimizin sorularına cevap üretemiyorsak o zaman dijital pazarlama stratejilerimize doğru imkanlar sağlamamış olabilir.
Peki içerik pazarlamasında genellikle hangi hatalar yapılıyor?
- Firmalar, ürün, hizmet ve projeleri için hem hazırlık, hem de geliştirme sürecinde bu alana bütçe ayırmıyorlar. Bu da ortaya çıkan içeriklerde vasat ve ihtiyaçlara cevap vermeyen sonuçlar ortaya çıkarıyor.
- Firmalar dijital pazarlama çalışmalarını bu alanda uzmanlaşmış, yetkin firmalar yerine donanım firması, güvenlik firması, matbaacı gibi alanlara uzmanlaşmış firmalara yaptırıyorlar.
- Çoğu marka, ürün ve hizmetlerinde rakiplerini taklit etmeye çalışıyor ve genellikle içerikler bir birinin kopyası oluyor. Bu da bir birinin benzeri olan ve hiç bir şey anlatmayan web siteleri ortaya çıkıyor.
Daha Fazlası İçin: İŞİNİZDE VERİM SAĞLAMANIZA YARDIMCI OLACAK UYGULAMALAR
İnternette gezinirken çok güzel bir makale gördünüz ama oldukça da uzun, sonra okurum dediğiniz ama sonrasında adını hatırlayamadınız. Bu yüzden ziyan olan yazıları toplasak sanırız bir ansiklopedi olur. Artık bu sorunu çözecek çok güzel bir uygulama ile karşınızdayız. Pocket!