Saha Servis Yönetimi Nedir
Sahada çok sayıda mobil ekip çalıştıran firmalar, çoğunlukla randevu oluşturmak, saha ekibini randevudan haberdar etmek, müşteriye verilen servis hizmetiyle ilgili evrak düzenlemek ve sahadaki ekip çalışanların iş yönetimini takip etmek konularında zorluklar ve karışıklıklar yaşamaktadır. Yaşanılan bu karışıklıklar ve zorluklar aynı zamanda personel ve iş verimliliğinin düşmesine ve zaman kayıplarının yaşanmasına neden olmaktadır. Bu nedenle pek çok saha servis yönetimini kolaylaştıracak ve düzenli hale getirebilecek çözümler üretilmektedir.
İletişim ve internet teknolojisinin gelişmesiyle pek çok alanda işletmelerin işlemlerini kolaylaştıracak ve verimliliklerini arttıracak uygulama ve yazılımlar geliştirilmiştir. Geliştirilen uygulamalardan birisi de Ekibim Sahada Saha Servis Yönetim Sistemi
Saha servis yönetim sistemi, sahada mobil teknik ekip çalıştıran firmaların, müşteri şikayet, talep ve sorunlarını yerinde çözmek, sahadaki servis personellerinin zaman ve iş verimliliğini yönetmek için geliştirilmiş bir uygulamadır.
Daha Fazlası İçin: KİŞİSEL VEYA KURUMSAL FİRMALARDA E-POSTA YÖNETİMİ
Schmidt’in en çok üzerinde durduğu ve en çok önem verdiği madde e-postalara hızlı dönüş yapılması. Bu konuda şöyle diyor: “Hızlı dönüş yapın. Sadece bazı e-posta için bu kuralı uygulamayın. Gelen e-posta kimden olursa olsun dönüş yapacaksanız en hızlı şekilde dönüş yapın.”
Sahada faaliyet gösteren teknik servis elemanının gitmesi gereken randevulardan yapılması gereken işlemin detaylarına, müşteri istek, şikayet ve sorunlarının saha ekibine iletilmesinden, verilen yerinde hizmet ile ilgili evrak ve belge işlemlerinin düzenlenmesine ve merkeze onaylatılmasına kadar geniş bir alanda hem zaman hem de personel verimliliği sağlamaktadır.
Ekibim Sahada Saha Servis Uygulaması ile ilgili detaylı bilgi almak için www.ekibimsahada.com web sitemizi ziyaret edebilir, 444 35 72 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.