Blog

Twitter Jargonunu Biliyor musunuz?

Gün geçtikçe hem şahıslar hem şirketler Twitter’a olan ilgilerini arttırdı. Yeni analytics uygulamalarıyla da oldukça gündemde olan Twitter’ın zamanla kendine ait bir dili de oluştu. Siz de Twitter jargonunu öğrenmek…

Devamını oku

Blog

Dijital Dünyada Yemeğe Davet

Küreselleşen internet ortamlarının kullanımı, tüm işletmecilerin aklına ‘nasıl bu pazarda ilerlerim?’ sorusunu yerleştirmiş durumda. Bazı işletmeciler ise hala bu platformlarda değiller ama bu gelişime ayak uydurma zorunluluğu onları da sardı.…

Devamını oku

Blog

Markam Fark Edilsin

Çağın gerekliliği ileri rekabet ortamında, farklı olmak yetmiyor maalesef; güven verici ve sürekli etki yaratan bir marka olmalısınız. Küçük ölçekl şirketler marka farkındalığına çok önem vermeye biliyor, fakat bu farkındalık…

Devamını oku

Blog

Zamane Müşterileri Nasıl Sadakatli Olur?

Firmalar yeni müşteri arayışını ayrı bir kategoride değerlendirirken, sadık müşterilerini de farklı kategoride değerlendiriyor. Hatta onlar ile kurduğu etkileşimi korumak adına daha fazla önem veriyorlar diyebiliriz. Çünkü müşteri sadakati az…

Devamını oku

Blog

Brandalı Sosisçiden McDonalds’a

Mac ve Dick McDonald kardeşler 1940 yılında ilk mütevazi restoranlarını kurmuşlardı. Restoran demek belki yerinde olmayacak; çünkü brandalardan oluşan mekanlarında çabuk fastfood yiyeceklerinden işe başlamışlardı. İlk girişimleri otomobillere servis yapmak…

Devamını oku