Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi Nedir?
Müşteri memnuniyeti günümüzde firmaların varlıklarını sürdürebilmeleri ve devamlılık gösterebilmeleri açısından önemli bir kavramdır. Teknolojik gelişmelerin yaşanması, internetin hayatımızın vazgeçilmez unsurlarından biri haline gelmesi bu kavrama olan ilgiyi ve önemi arttırmıştır.
Müşteri odaklı pazarlama geliştiren ve bu alanda kendisini geliştirmek isteyen işletmeler İSO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi alarak müşteri memnuniyeti kavramına önem verdiklerini göstermektedirler. Ancak bu alanda yeterli olmayabilmektedir. Bu nedenle müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla işletmeler sıklıkla anket çalışması yapma yollarına gitmektedir.
Daha Fazlası İçin: BEDENSEL VE ZİHİNSEL YORGUNLUĞU ATLATMANIN YOLLARI
Hepimizin böyle gerçekten yorgun hissettiği dönemler olmuştur. Çoğu zaman gece iyi uyumadığımızda veya geç saatlere kadar çalışmak zorunda olduğumuzda bu yorgunluğu hissederiz. Bazen de hiç bir şey yapmamışken yorgunluk çöker.
Ozosurvey.com standart müşteri anketlerinden farklı olarak temelde müşteriye hızlı geri dönüşü hedeflemektedir. ‘Sosyal medyaya yansımadan krizi çözün’ başlığıyla hareket edilerek müşteri şikayetlerine hızlı geri dönüş amaçlanmıştır. Ozosurey müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. OzoSurvey memnuniyet ölçüm sisteminin dışında bünyesinde mini CRM barındırmaktadır. Bu CRM Sistemi özelliğiyle birlikte kullanıcı firma, müşteri ilişkileri yönetmek, müşterileri hakkında notlar alabilmek ve müşteriler ile ilgili kurumsal hafıza oluşturma gibi işlemleri yapabilecek.
CRM sistemleri hakkında daha fazla bilgi için bu yazımızı okuyabilirsiniz.
OzoSurvey müşteri memnuniyet ölçüm sistemini denemek için bizimle iletişime geçiniz.