Ozosurvey Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi
Müşteri memnuniyetini temele alan ve İSO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sistemine önem veren otel-restaurant ve cafeler için müşteri ve işletme arasında oluşabilecek olumsuzlukları gidermeye yönelik gerçek zamanlı çözümler üretilmesine olanak sağlanarak müşteri memnuniyetini pekiştirmek amacıyla geliştirilen online memnuniyet ölçüm sistemidir.
Ozosurvey Müşteri Memnuniyet Ölçüm Sisteminin Sağladığı Avantajlar
- Gerçek zamanlı müşteri deneyimi sağlar.
- Müşteriye anında geri dönüş yapılması müşterinizi memnun eder ve kurumsal imajı pekiştirir.
- İşletmenin müşteri odaklı olarak kendini geliştirmesine yardımcı olur.
- Müşterilere önem verildiğini ve görüşlerinin önemsediğini vurgular.
- Yenilikçi QR Kod Teknolojisinin kullanılmasıyla müşterilere teknolojik bir işletme imajı verilir.
- Müşterilerle birebir ve doğrudan iletişime geçilebilecek 2 yönlü bir iletişim kanalı yaratılır.
- İşletmenin müşteri deneyiminin takibi ve memnuniyeti saptamadaki başarısı grafik ve analizlerle takip edilir.
- Bünyesine entegre olan mini CRM ile müşteri ilişkilerinizi tek bir panelden yönetilmesini sağlar.
Daha Fazlası İçin: LOCALVERİ YAZILIM İLE SATIŞ STRATEJİLERİ
Etkili bir pazarlama planı yapmak için kırk fırın ekmek yemeniz gerekmez. Aslında, küçük boy işletmeniz için yalnızca bir günde başarılı bir plan yaratabilirsiniz. Başlarken üslup ya da planın mükemmelliği hakkında endişelenmeyin. Tek yapacağınız, bir kalem kağıt alıp işe koyulmak.
Detaylı Bilgi İçin ozosurvey.com