TicaretPazarlama İle Telemarketing Sistemlerinin Avantajları
Telemarketing sistemleri satış ekibinin en büyük yardımcısıdır. Telemarketing diğer bir deyişle telefonla satış dünyada pek çok firmada kullanılmaktadır. Son zamanlarda ülkemizde de oldukça önemli hale gelmektedir. Tele Pazarlama denildiğinde akla sadece telefonla satış gelmemelidir. Müşterilerle yaptığımız her türlü telefonla görüşme telemarketing kapsamına girmektedir. Müşterinin bir sorununun giderilmesi, bilgilendirme, randevu alma, satış yapmak ve satış sonrası destek sağlamak vb. gibi işlemlerin tümü telemarketing kapsamına girmektedir.
Ticaretpazarlama Telemarketing Sistemi sayesinde müşterilerle yapılan tüm görüşme içerikleri, görüşmenin bir sonraki adımı, görüşülen kişi ve iletişim bilgileri, görüşmenin önemli noktaları vb. ayrıntılar kayıt altına alınır. Böylece güncel bir veri tabanı oluşturulmuş olur ve gerektiğinde tüm görüşmeler tarih aralıklarına göre incelenebilir.
Daha Fazlası İçin: İŞİNİZ, SİZİN İÇİN NE İFADE EDİYOR?
Bazı Yöneticiler Görevlerini Yanlış Anlarlar. Yöneticiler, sorumluluk isteyen yeni görevlerinde, tek başına karar verme imtiyazından hoşlanıyor olsalar da, yalnızlık çekmedikleri o “eski günler”i özlemeden edemezler. Bu yüzden, “arkadaşlardan biri”ymiş gibi davranmaya başlarlar
Ticaretpazarlama telemarketing sistemi, görüşülen konuya göre farklı kayıt seçeneğiyle yaptığınız kayıtların sonuçların kolayca izlemenize, süreci daha etkili yönetmenize ve zaman kaybetmeden karar almanıza yardımcı olur. Ayrıca sistemin sahip olduğu raporlama özelliğiyle tarih aralıklarına, arama konularına, görüşmeyi yapmış ilgili personele göre karşılaştırma yapabilme, sayısal ve yüzdelik oranlarla saniyeler içinde değerlendirme yapabilme kolaylığı sunulmaktadır.
Ticaretpazarlama Telemarketing sisteminin web tabanlı yapıya sahip olması, ekonomik fiyatlı olması ve uygun ödeme kolaylığı sunması benzer işlevde faaliyet gösteren diğer sistemlere göre kullanıcılarına daha fazla avantaj sağlamaktadır.