Iphone Telefonlarda Maillerin Sunucu Doğrulama Hatası Sonrası Yapılacaklar

Pek çoğumuz anlık ulaşım ve kolaylık sağladığı için mail hesaplarımızı telefon, tablet vs. mobil cihazlardan kullanmayı tercih etmekteyiz. Ancak bu cihazlara zaman zaman gelen güncellemelerle mail kullanımında bir takım sunucu hataları yaşanmakta ve kurulu olan kurumsal mailler kullanılamamaktadır.

Ocak ayında İOS’a gelen güncelleme sonrasında telefonlardan kurumsal maillerini kullanan pek çok destek verdiğimiz müşterimiz sunucu hatası nedeniyle maillerini kullanamadıklarına dair bize ulaştılar. Biz de Localveri olarak genel olarak yaşanan mail sorununu gidermeye yönelik bu yazıyı sizlerle paylaşmak istedik.

Iphone telefonlara gelen son güncelleme ile birlikte SSL kullan imgeci otomatik olarak aktif hale gelmiş bulunmaktadır. Bu durumda daha önce yüklü ve sorunsuz kullanılan kurumsal maillerin sunucu hatası vermesine neden olmuştur. İzlenebilecek basit adımlarla yaşanılan hata kolayca giderilebilir.

Sunucu hatasının giderilmesi için izlenecek adımlar

Öncelikle yapılması gereken şey ayarlardan parola ve hesaplar seçeneğinin seçilmesidir.

Sonrasında hesaplar kısmından hata veren mail adresinin seçilmesi gerekmektedir.

Açılan yeni ekranda ileri düzey seçeneğini seçin.

İleri düzey sayfasında SSL kullan imgeci yeşil olduğunu göreceksiniz. Kurumsal maillerin sunucu doğrulama hatası vermesinin sebebi SSL kullan imgecinin açılmasıdır. İmgeci kapatın ve Sunucu Kapısını 587 olarak değiştirin.

Bu basit adımlardan sonra kurumsal mail hesabınız sorunsuz çalışmaya devam edecektir.

Etiket: , , , , , ,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir