WhatsApp ve Facebook Messenger Eklentilerinin Önemi Nedir?
E-ticaret siteleri başta olmak üzere tüm web sitelerde müşterilerin kolay iletişim kurmaları için iletişim sayfaları, formlar ve canlı destek sistemleri kullanılmaktadır. Günümüzde teknolojinin ilerlemesi, müşterilerin sabırsız ve anlık cevap bekliyor hale gelmesi web sitelerinde müşteriyle anlık iletişim kurulmasını sağlayan eklentilerin ve canlı destek sistemlerinin ortaya çıkmasına neden olmuştur.
Özellikle E- Ticaret sitelerinde kullanılması çok tercih edilen canlı destek eklentisini ve kullanıcılara sağladığı faydaları “Online Satışınızı Arttıracak Kolaylık; Canlı Destek Sistemi” başlıklı yazımızda ele almıştık.
Daha Fazlası İçin: LOCALVERİ YAZILIM İLE SATIŞ STRATEJİLERİ
Etkili bir pazarlama planı yapmak için kırk fırın ekmek yemeniz gerekmez. Aslında, küçük boy işletmeniz için yalnızca bir günde başarılı bir plan yaratabilirsiniz. Başlarken üslup ya da planın mükemmelliği hakkında endişelenmeyin. Tek yapacağınız, bir kalem kağıt alıp işe koyulmak.
Canlı destek sisteminin dışında kullanıcıların ve web site sahiplerinin kullanmayı en çok tercih ettikleri, anlık müşterilerle iletişim yapmaya imkan sağlayan, iletişim sistemleri ise Whatsapp ve Facebook Messenger sohbet eklentileridir.
Web siteyi ziyaret eden ziyaretçilerin kolayca firmayla veya site sahipleriyle iletişim kurmalarını sağlayan eklentiler günümüzde iletişim formlarından sonra en çok kullanılan iletişim eklentisi olmuşlardır.
Web site tasarımına entegre edilen Whatsapp ve Messenger tasarımı, piyasada yer alan ve kullanılan diğer mesajlaşma uygulamalarına benzemektedir. Sayfanın sağ altında veya sol altında duran Messenger ve WhatsApp ikonuna tıklanarak sohbet sayfası açılmasıyla kolayca iletişime başlanabilir.
Web tasarımına entegre edilen sohbet eklentileri sadece, müşterilerin soru sormalarına ve onların cevaplanmasını sağlayan eklentiler değildir. Müşteriyle yapılan görüşmelerin önemli olanların kayıt edilmesi sağlamaktadır. Böylece müşteri isteklerine göre web sitenin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için kullanılabilir kayıt altına alınan görüşmeler.