Güncellemeden sonra ortaya çıkan mail kullanamama sorunun çözümünü sizlerle paylaşıyoruz.
ISO ve Android telefonlar kullanıcısına daha iyi hizmet verebilmek amacıyla güncelleme almaktadır. Yapılan her sistem güncellemesi bir takım iyileştirmeler içermekle birlikte mobil cihazlarda başka hataların yaşanmasına neden olabilmektedir. Nisan ayında IOS’a gelen güncelleme sonrasında da mobil cihazlarında kurumsal maillerini kullanan iPhone kullanıcıları SSL hatası yaşamaya başladı. Localveri Yazılım olarak müşterilerimizden gelen sorular neticesinde bu yazıyı sizinle paylaşmak istedik.
Iphone telefonlara gelen son güncelleme ile birlikte maillerde hata yaşanıyorsa öncelikle yapılması gereken mail hesabını komple silip tekrar kurulum yapılmalıdır. Kurulumda dikkat edilmesi gereken noktalar ise, ”SSL Kullan” imgesi aktif ise deaktif yapılmalıdır.
Sonrasında ”Sunucu Kapısı” 995 ise 587 yapılmalıdır. Bu ayarlamayı yaptıktan sonra cihazı yeniden başlatmanız gerekmektedir. Cihaz yeniden başlatıldıktan sonra hala hata alıyorsanız eğer yapmanız gerekenler ”SSL Kullan” imgesini aktif hale getirmek ve Sunucu Kapısını 995 yapmaktır. Diğer bir deyişle bir önceki işlemin tam tersi adımlar izlenmelidir./p>
Mail Kurulumunu Nasıl Yapmalısınız?
Ayarlar > Parolalar ve Hesaplar > Hesap Ekle > Diğer > Mail Hesabı Ekle
Daha Fazlası İçin: GİRİŞİMCİLER İÇİN JACK DORSEY’DEN ALTIN DEĞERİNDE 5 TAVSİYE
Girişimcilik son yılların –ki bu girişimcilerin neredeyse çoğu başarılı bir girişimin altına imza atamamışken– en gözde mesleklerinden birisi. Artık Silikon Vadisi’nde olduğu gibi, ülkemizde de her geçen gün sayısız girişime başlanıyor, fakat ne yazık ki çok kısa bir süre sonra bu girişimlerin çoğu başarısızlıkla sonuçlanıyor.
E-posta yazan alana: adiniz@siteadi.com
Parola: parolanız
Diğer alanlar isteğe göre doldurulabilir. Sonraki ekranda Hesap türünü POP olarak seçmelisiniz.
Sunucu Adı: mail.siteadi.com
Kullanıcı Adı: adiniz@siteadi.com
Parola: parolanız
Giden posta sunucusu ve Gelen posta sunucusu için aynı ayarlar geçerli olacak.