Facebook Kullanıcıların Deneyimini ve Reklam Faaliyetlerini Değiştirmeye Hazırlanıyor
Facebook, Financial Times’da yer alan ve kaynağı belirsiz bir habere göre kullanıcılarının kişisel ve iş hayatlarını birbirinden tamamen ayırmaya hazırlanıyor.
Söylentilere göre işletmeler için özel bir sürüm hazırlayan Facebook, kullanıcıların Facebook’u iş için kullanmalarını sağlayacağı bir platformu sunacak. Facebook’un bu iş sürümü, aynı şu an kullandığımız Facebook gibi haber kaynağı, gruplar ve mesajlaşma seçeneklerinin yanı sıra çalışanlara “birlikte çalışma aracı” sunacak. Bu versiyonda aynı gruplarda olduğu gibi dosya ve iş paylaşımı yapılabilecek. Kısacası Facebook şu sıralar bir hayli popüler olan Slack, Basecamp gibi çözümlere rakip bir hizmeti küçük, orta ve büyük ölçekte pek çok şirkete sunabilir.
Konuyla ilgili hiçbir yorumda bulunmayan Facebook’un çalışanlarının bugün Facebook’u iş amaçlı kullandıkları ve gruplarda aktif oldukları biliniyor. Şu anda söylentilere göre pilot aşamada olan Facebook at Work’ün reklamsız olacağı konuşuluyor.
Daha Fazlası İçin: Telefonla Tanıtım Yapan Firmaların En Büyük Yardımcısı; Telemarketing Sistemi
Telefon ile tanıtım, pazarlama ve satış faaliyetleri yürüten işletmeler gün içerisinde pek çok kişiyle iletişim kurma, konuşma verilerini kaydetme, randevu oluşturma, sipariş gitme veya siparişi sonlandırma, not alma gibi pek çok işlemi de yerine getirmektedir.
Facebook at Work, abonelik modeli sistemini benimseyebilir ve Facebook için ciddi bir gelir kaynağı yaratabilir. Bununla birlikte, bugün ülkemizde pek çok ofiste Facebook’un yasaklı olduğu gerçeği de var. Böyle bir versiyonla Facebook bu tarafta da engelleri aşabilir.
Alıntı: http://goo.gl/soGuXe