Ozosurvey

Müşteri Memnuniyet Ölçümü Nasıl Olmalı?

İşletmeler özellikle de gıda ve konaklama sektöründe faaliyet gösteren işletmeler için müşteri memnuniyeti ölçümü önemli bir kavramdır. Müşterinin isteklerinin belirlenmesi, onlara geri dönüş yapılması, şikayetlerin hızlı ve olumlu anlamda giderilmeye…

Devamını oku

Ozosurvey

Müşteri Şikayet Yönetimi Nedir?

Hızla gelişen teknolojik hareketler, küreselleşme ve küreselleşmeyle gelişen rekabet işletmelerin ayakta kalmasını zorlaştırmaktadır. Ürünlerin ve hizmetlerin çeşitliliği ve müşterinin seçeneğinin artmış olması, işletmelerin ürünlerini müşteriye beğendirmeleri ve onları tatmin etmelerini…

Devamını oku

Ozosurvey

Ozosurvey Bir Mini CRM Sistemi…

Müşteri memnuniyeti günümüzde firmaların varlıklarını sürdürebilmeleri ve devamlılık gösterebilmeleri açısından önemli bir kavramdır. Teknolojik gelişmelerin yaşanması, internetin hayatımızın vazgeçilmez unsurlarından biri haline gelmesi bu kavrama olan ilgiyi ve önemi arttırmıştır.

Ozosurvey

Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi Nedir?

Günümüzde özellikle müşterileriyle yakın ilişki içerisinde olan işletmeler müşteri memnuniyetinin işlerinin devamlılığı ve başarısı açısından ne kadar önemli olduğunu bilmektedirler. Son zamanlarda müşteri merkezli işletme politikalarının yaygınlaşması, verilen hizmetlerin temeline…

Devamını oku