Dijital Dünyada Yemeğe Davet

Küreselleşen internet ortamlarının kullanımı, tüm işletmecilerin aklına ‘nasıl bu pazarda ilerlerim?’ sorusunu yerleştirmiş durumda. Bazı işletmeciler ise hala bu platformlarda değiller ama bu gelişime ayak uydurma zorunluluğu onları da sardı. Bu başlangıç seviyesinde ya da yeni kampanya süreçlerinde neler yapılması gerektiği tartışmalı olsa da, aslında ilk adımlar basit ve etkili, dikkat etmeniz gereken en önemli unsursa doğru sunum. Peki, dijital dünyada yerinizi almak için nasıl bir yol izleyeceğinizi biliyor musunuz? Size bir kaç ipucu önerelim.

 

website--

 

Yemek hazır, peki yemeğe gelecek olanları nasıl haberdar edeceksiniz?

Öncelikle basit kullanımlı, görsel dizaynı yerinde ve tüm dijital cihazlara uyumlu bir siteniz olmalı. Sonrasında yine web dizaynınıza uygun sosyal medya hesapları açmalısınız. Ve, yemek hazırlandı.

Şimdi misafirlerinizi davet etme zamanı. Mutlaka tanıdığınız kişiler vardır ya da sizi seven müşterileriniz, sayısını önemsemeden öncelikle onlarla iletişime geçmelisiniz, onlarında çevresiyle iletişime geçmelerini sağlayacak yani konuşulacak bir davet gönderin. Toplu SMS ya da e-bülten işinizi görebilir.

Hem ses hem görüntü olsun..

Videolar, GIF’ler ya da viral reklamlar oldukça etkili ve etkileşimli yayılır. Bu uygulamalardan faydalanın, önceliğiniz global düşünce olmasın hedef kitlenize uygun içerikle kendinizden ya da hizmetinizden bahsedin. Güzel ve hediyeli bir kampanya duyulma hızını artıracaktır. Sosyal medyanıza ve web sitenize ilgiyi çekmeye başladınız bile.

 

Localveri-website

 

Yerinde etiketleme yapın.

Sosyal medyadaki paylaşımlarınızda artık hepimizin bildiği hastag kullanımından vazgeçmeyin. Etiket kelime sayınızı belirli sayıda ve mümkünse aynı kelimeler içerisinde tutmaya özen gösterin. Sandığınızdan daha etkili bir yol olduğunu zaman içerisinde daha net göreceksiniz.

E-bülten’e devam

E-bülten gönderiminden vazgeçmeyin, bir gün bir bölüm müşterinizin ilgisini çekerken, diğer gün artan müşteri listenizle sadık müşteriler yaratacaksınız.

 

Müşteriyi takip edin

 

localveri-website-1

 

Hangi faaliyet alanlarında boy gösteriyorsanız, rakibinizin platformları haricinde hedef kitlenizin olduğu olabileceği dijital platformları gözlemleyin ve bu platformlarda etkin rol alın. Yorum yapın, beğeni yapın, platformla bağ kurun. Örneğin iş dünyasına yönelik bir ürününüz ya da hizmetiniz var, iş adamları/ iş kadınları sosyal medya dernek sayfalarında etkinlik paylaşın. Size dönüşler olacaktır.

 

Etiket: , , ,