DOĞRU YERDESİNİZ!
Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?
Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz
Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?
Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.
WeTransfer Nedir? Nasıl Kullanılır?
/in Blog /tarafından Localveriİş yaşantımızda olduğu kadar fotoğraf çekimleri çoğaldıkça günlük yaşantımızda da büyük boyutlara sahip dosyaları başkalarıyla paylaşmak oldukça zorlaştı. Dosyaları bölüm bölüm göndermek, şu hızlı ilerleyen gün akışında hem zahmetli oluyor hem de zaman kaybı yaratıyor. İletmek istediğiniz büyük boyutlara sahip dosyaları, sık kullandığımız e-mail servisleri genellikle ancak 25 MB’a kadar desteklemekte. Bu durumlar bize oldukça zorluk çıkartabiliyor ama oldukça basit ve ücretsiz bir çözümü var. WeTransfer, oldukça kolay kullanıma sahip ve dosya gönderim limitini oldukça üst sınırlara taşıyan bir uygulama.
Dijital Dünyada Yemeğe Davet
/in Blog /tarafından LocalveriKüreselleşen internet ortamlarının kullanımı, tüm işletmecilerin aklına ‘nasıl bu pazarda ilerlerim?’ sorusunu yerleştirmiş durumda. Bazı işletmeciler ise hala bu platformlarda değiller ama bu gelişime ayak uydurma zorunluluğu onları da sardı. Bu başlangıç seviyesinde ya da yeni kampanya süreçlerinde neler yapılması gerektiği tartışmalı olsa da, aslında ilk adımlar basit ve etkili, dikkat etmeniz gereken en önemli unsursa doğru sunum. Peki, dijital dünyada yerinizi almak için nasıl bir yol izleyeceğinizi biliyor musunuz? Size bir kaç ipucu önerelim.
Markam Fark Edilsin Diyenlere
/in Blog /tarafından LocalveriÇağın gerekliliği ileri rekabet ortamında, farklı olmak yetmiyor maalesef; güven verici ve sürekli etki yaratan bir marka olmalısınız. Küçük ölçekli şirketler marka farkındalığına çok önem vermeye biliyor, fakat bu farkındalık çalışmalarını uyguladıklarında önemli gelişmeler elde ediyor. Marka bilinirlilik çalışmasına başlayan kuruluşlar sonrasında yapılacak işler listesinde bu çalışmaları ön plana almaktadırlar. Markanın bilinirliği ya da farkındalığı hedef müşterilerinizin sizden ne kadar haberdar olduğudur, iyi bir farkındalıktan müşteriler sizi tercih ettiklerinde bahsedebiliriz. Yani aynı özelliklere sahip diğer markaları değil güven duygusuyla müşteriler sizi tercih ettiklerinde. Bir hizmet ya da ürün alacağınız zaman daha önce kullanmamış olsanız da adını duyduğunuz firmayı tercih edersiniz, çünkü bu şekilde diğer firmalardan yaptığınız alışverişe göre daha az tedirgin olacaksınız bu durum da sizi bilinirliği olan firmaya hemen sürükler. Artan pozitif marka farkındalığının müşteri sadakatinin, kulaktan kulağa pazarlamanın, marka değerinin ve satışların artması artması gibi avantajları da vardır.
Brandalı Sosisçiden McDonalds’a
/0 Yorumlar/in Blog /tarafından LocalveriMac ve Dick McDonald kardeşler 1940 yılında ilk mütevazi restoranlarını kurmuşlardı. Restoran demek belki yerinde olmayacak; çünkü brandalardan oluşan mekanlarında çabuk fastfood yiyeceklerinden işe başlamışlardı. İlk girişimleri otomobillere servis yapmak oldu ve başarılı oldular. Sonrasında asıl hedef kitlelerinin çocuklar olduğunu keşfeden kardeşler ailelere yönelik çalışmalar yaptılar. Çocuklara oyuncak verilmesi de bu dönemde oldu.
Türk Tüketicisinin İnternet Alışkanlıkları
/in İnternet, Teknoloji /tarafından LocalveriTürkiye araştırmaları ile tanınan Ipsos KMG; 2 yılda bir yaptığı “Türkiye’yi Anlama Kılavuzu Araştırması” ile çok ilgi çekici sonuçları paylaşıyor. Bu araştırmada hane yapısı, kişilik, kadın, çevre, siyaset, günlük yaşam gibi alışkanlıkların yanı sıra reklam, medya, teknoloji gibi birçok farklı yönden Türk insanının tutum, davranış ve özellikleri inceleniyor. Araştırma Türkiye nüfusunu temsil etme yeteneğine sahip seçilen kişiler üzerinde yapılıyor. Araştırma 14 yaş üstü 15.953 kişi ile görüşülerek yapılmış. Biz bu araştırmada internet ile ilgili sonuçları inceleyeceğiz.