B2B Bayi Yönetim Sistemi

B2B (BUSİNESS TO BUSİNESS) BAYİ YÖNETİM SİSTEMİ NEDİR?

Firmaların kendi aralarında yaptıkları tüm ticari işlemleri internet üzerinden gerçekleştirmesine olanak sağlayan e-ticaret uygulamasıdır.

B2B bayi yönetim sistemi, firmaların, mevcut ve potansiyel müşteri, servis, iş ortakları ve bayilerinin kendilerine tanımladığı kullanıcı bilgileriyle sisteme giriş yaparak, kendisine tahsis ettiği işlemleri yapmasına imkan sağlayan, ülkemizde en fazla kullanılan mobil uyumlu yazılım uygulamasıdır.

B2B Sistemini Neden Kullanmalısınız?

İş tasarrufu gerçekleştirir, Satış ve sipariş giderlerini düşürür, Online tahsilat kolaylığı sağlar, Müşteri bağlılığını arttırır, Çalışan ve müşteri verimliliğini artırır.

B2B Yönetim Sisteminin Genel Özellikleri

  • Kullanılacak olan sistem mobil uyumlu ve Responsive (tablet ve akıllı telefonlarda çalışmaya elverişli yapı) tasarım ile geliştirilmiştir.

  • Banka ve finans kuruluşlarının kullandığı uluslararası SSL Sertifikası ve profesyonel güvenlik alt yapısı ile çalışmaktadır.

  • Güncel HTML, Ajax ve Java Script kodlarıyla geliştirilmektedir.

  • Dünyaca ünlü MySQL veri tabanı kullanılmıştır ve gelişime, yeniliğe açık bir sistemdir.

online crm programı b2b yönetimi teklif toplama programı

İçerik ve Modüller

Müşteri Girişi

Firma, her müşteri, iş ortağı ve bayisinin kullanabileceği bir kullanıcı adı ve şifre tahsis eder. Kendisine kullanıcı adı ve şifre tahsis edilen herkes kullanıcı giriş paneliyle sisteme giriş yapabilir.

Ürün/Hizmet Listelemesi

Sistem kullanıcıları sistemde kayıtlı olan ürün/hizmetleri gerek kategori, alt kategori ve markaya göre listeleyebilir gerekse ürün/hizmet adı ve koduna göre arama yapabilir ve ürün/hizmet detayını ve fiyatını görebilir.

Sipariş Oluşturma

Müşteri, satın almak istediği ürün/hizmet kalemlerini seçerek sipariş oluşturabilir, ödeme şekli, teslim şekli, teslim tarihi, teslim notu vb. açıklamalar ekleyerek sipariş işlemini tamamlayabilmektedir.

Online Ödeme

Sisteme tanımlanan Sanal Pos hesaplarıyla, uluslararası SLL Sertifikası ve profesyonel güvenlik alt yapısı güvencesiyle, gerek sipariş ananında gerekse cari hesapların kapatılması online ödeme araçları kullanılarak yapılabilmektedir.

Sipariş Takibi

Müşterinin verdiği siparişlerin hangi aşamada olduğunu takip edebilir. Siparişlerin onayda, beklemede, kargoda ve gönderilen sipariş bilgilerini detaylı olarak izleyebilmektedir.

Cari Hareket Takibi

Sistem içerisinde müşteri kendisine ait olan borç ve alacak durumunu izleyebilir ve gerekirse cari hareket raporlarını çıkarabilir.

Ücretsiz Teklif Al

İstanbul Bölge Ofisi

İzmir Merkez

Bizi Takip Edin

web tasarım ve yazılım hizmet yeterlilik belgesi

Ürünler