Telemarketing Satış Takip Programı
Telesatış Ekibinizin En Büyük Yardımcısı
Telesatış Ekibinizin En Büyük Yardımcısı
Ticaretpazarlama Telemarketing sistemi ile yapılan tüm görüşme içerikleri, bir sonraki adım zamanı, görüşülen kişi, vb. bir çok bilgi kayıt altına alınır. Görüşmelerin tüm tarihçesi, tarih aralıklarına göre incelenebilinir.
Ticaret pazarlama telemarketing sisteminin raporlama özellikleri ile tarih aralıklarına göre, arama konularına ve ilgili personele göre karşılaştırma yapabilme, sayı ve yüzdelik oranlarla ölçme – değerlendirme yapabilme şansınız bulunmaktadır.
Excelden Veri Aktarımı
Arama listelerini excelde oluşturarak Telemarketing programına aktarabilirsiniz. Aktarımlarda arama konusu, tarih ve ilgili personel seçebilirsiniz
Ek Parametre Tanımları
Konuya bağlı olarak müşteri görüşmeleri sırasında daha sonra filtreleme ve listelemelerde kullanılmak üzere 10’dan fazla ek parametreler tanımlayabilirsiniz. Parametre tanımları yapılan görüşmelerde müşterileri segmente ederek doğru kişilere doğru sunum ve görüşmeler yapabilme şansı oluşturur.
Kategorik Arama Listeleri
Ticaretpazarlama Telemarketing programında kullanıcılar kategorik arama listeleri ile bu gün kimlerle görüşeceğini, kaç görüşmesinin geciktiğini takip edebilir.
Konuşma Text Şablonları
Kullanıcılar arama yapacakları konulara göre görüşme text şablonları ile müşteri ile daha iyi iletişim kurabilirler. Özellikle yeni olan personelin yönlendirilmesi veya yeni bir ürün satışı üzerine çalışan personele görüşme sırasında yönlendirilmesi amacıyla geliştirilmiştir.
Görüşme Tarihçesi
Ticaretpazarlama telemarketing yazılımı ile telesatış ekibinizin müşterilerle ilgili yaptığı görüşmeleri geriye dönük olarak inceleyebilirsiniz.
SMS ve Mail Bildirimleri
İlgili görüşme konularına göre telemarketing programına sms ve mail şablon tanıtımları oluşturabilir, görüşme sırasında veya sonrasında görüşme konusu ile ilgili tanıtım, döküman veya bilgilendirmeyi müşteriye gerek sms, gerekse e-posta ile gönderebilirsiniz.
CRM İle İlişkilendirebilme
Telemarketing aramaları sırasında olumlu olan veya kazanılan görüşmeleri Ticaretpazarlama CRM sistemine otomatik olarak fırsata dönüştürebilirsiniz. Müşteri bilgileri de potansiyel müşteri olarak firma/kişi bölümüne tanımlanır.
Performans Analizleri
Ticaretpazarlama Telemarketing yazılımı telesatış ekibinin günlük, haftalık veya aylık faaliyetlerini hem birbirleri ile hemde önceki dönemlerle karşılaştırmalı olarak değerlendirmenize olanak sağlayacak raporlar sunar.