OzoSurvey Nedir ve Nasıl Çalışır?
Ozosurvey, Localveri Yazılım tarafından geliştirilen müşteri memnuniyet ölçüm sistemidir. Otel – restaurant ve cafeler için geliştirilen Ozosurvey, müşterilerden gelen olumsuz yorumların sosyal medyaya yansımayan önlenmesini kolaylaştırmaktadır. Böylece ölçüm sistemiyle birlikte müşteriye anında geri dönüş sağlanarak olumsuzluk giderilir ve hem kusursuz müşteri memnuniyeti sağlanmış olur hem de kurumsal kimliğiniz zarara uğraması engellenmiş olur.
Peki Ozosurvey Müşteri Memnuniyet Ölçüm Sistemi nasıl çalışır? oldukça kolay kullanım yağısı bulunmaktadır. Kullanım alanlarına göre (otel, restaurant veya cafeler için) özel hazırlanmış QR Kodlar müşterilerin kolay ulaşabileceği yerlere, cafe ve restaurantlarda her masaya yerleştirilen masaüstü pleksi şeklinde veya otellerde her odaya duvara veya ulaşılabilecek şekilde pleksi içerisinde, yerleştirilmelidir.
Daha Fazlası İçin: YAKIN ZAMANDA YAPILAN BİR ÇALIŞMA İŞ YERLERİNDE GERÇEK KİŞİLİKLERİNİ ORTAYA KOYAN İNSANLARIN, DAHA MUTLU VE DAHA VERİMLİ OLDUĞUNU GÖSTERİYOR.
İddialara göre ilk nedensel kanıt, çalışma alanında mutluluğun fark yarattığı yönünde. Araştırma, Social Market Foundation ve Warwick Universitesinin Global Ekonomi’de Rekabetçi Üstünlük Merkezindeki araştırmacılar tarafından mutlu ve üretken çalışanları anlamak için yürütüldü.
Müşteriler akıllı telefonlarına ilgili QR Kodu okutarak sisteme giriş yapar. Sistemde yer alan değerlendirme soruları veya cevaplama seçenekleri işletme tarafından özel olarak hazırlanabileceği gibi tarafımızdan bir şablon şeklinde de hazırlanabilmektedir. Sisteme giriş yapan müşteri müşteri memnuniyetini ölçmek için hazırlanmış değerlendirme sorularını çözerek aldığı hizmeti değerlendirir. Böylece vakit kaybetmeden birkaç adımla müşterinin istek, şikayet ve önerileri ilgili kişiye iletilir. Müşterinin ölçüm sistemindeki değerlendirme sorularının tamamını bitirmesinden saniyeler sonra hem işletme ilgili kişisine hem de müşteriye bilgilendirme ve teşekkür SMS ve mail yoluyla iletilir. Böylece daha müşteri işletmeden ayrılmadan özellikle de hizmetten memnun kalmadan müşterilere hemen geri dönüş sağlanır ve olumsuzluğun giderilmesi için çözümler sunulabilir.
Basit kullanım olanağı sunması Ozosurvey’i işletmeler açısından kusursuz müşteri memnuniyeti sunması anlamında önemli hale getirmektedir. Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi hakkında daha detaylı bilgi edinmek için www.ozosurvey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.