Gary Vaynerchuk tarafından kaleme alınan “Markanız İçin İnterneti Nasıl Kullanmalısınız?” Levent Göktem tarafından Türkçe’ye çevirilmiş ve MediaCat Kitapları tarafından basılmıştır.
İş yaşamına şarap satışıyla başlayan ve interneti doğru şekilde kullanıp onun nimetlerinden yararlanarak günümüzde Youtube’un ilk şarap gurusu olan Gary Vaynechuk Markanız İçin İnterneti Nasıl Kullanmalısınız? kitabıyla New York Times ve wall street journal listelerinde bestseller olmuştur.
Vaynerchuk, özel ilgi alanlarının ve “keşke daha fazla zaman ayırabilsem” dediğimiz hobilerimizi iş hayatımızın merkezine almak ve asıl işimiz yapmak için internetin gücünden ve nimetlerinden nasıl yararlanabileceğimizi eğlenceli ve akıcı bir dille gösteriyor. ‘Markanız İçin İnterneti Nasıl Kullanmalısınız?’ okuyucusunu hayallerine adım adım kavuşmasına yardımcı olan vazgeçilmez bir rehber oluyor. Modern iş hayatında ise mutlaka okunması ve el altında tutulması gereken bir yol haritası özelliği taşıyor.
Daha Fazlası İçin: KURUMSAL İŞYERLERİNDE ÇALIŞANLAR ARASI BELİRLİ BİR HİYERARŞİK YAPI BULUNMAKTADIR.
Hakan Ömer GİDER Hiyerarşi kelimesini duyunca birkaç yıl önce katıldığım bir eğitiminde duyduğum çok sevgili danışman ağabeyim Sn.Ulaş Bıçakçı ’nın söylemi ile “hiyerarşi mi yoksa hıya-rarşi mi ?” sözü aklıma geliyor. Aslında bir sistem bilinci ile oluşturulan hiyerarşi maalesef yanlış yönlendirmeler ile hıyar-arşiye dönmekte…
Tıpkı Gary Vaynerchuk’un dediği gibi “herkes ama herkes kendini bir marka gibi düşünmeye başlamak durumunda. Bu artık bir seçenek değil bir mecburiyet .” Bu nedenle yapmayı en çok sevdiğimiz şeyi hayatımızın merkezine koyarak kendi markamızı yaratabiliriz..