Kurumsal Web Site Tasarımı Nedir? Önemi Nedir?
Günümüzde internetin yoğun olarak kullanılması bireylerin birbirlerine ve ihtiyaçlarına erişebilmesini kolaylaştırmaktadır. Diğer bir değişle ihtiyacımız olan ve almak istediğimiz pek çok ürünü internette aratarak, nereden ve nasıl daha ekonomik ve kaliteli edinebileceğimizden ürünü daha önce kullanmış diğer kişilerin yorumlarına kadar pek çok enformasyona kolayca ulaşma imkanımız bulunmakta. Bu durum büyük firmaların yanında orta ve küçük işletme olarak sınıflandırılan pek çok firmanın da web site kurdurmasını zorunlu kılmıştır.
Kurumsal web tasarım yaptırmayı günümüzde hala gereksiz ihtiyaç gibi görebilen firmalar olabilmektedir ancak internette var olmak hem daha fazla kişiye ulaşılabileceği hem de firmanın kurumsal kimliğinin oluşabileceği ve gelişebileceği anlamına gelmektedir. Bu nedenle başlangıçta maliyetli bile olsa uzun zamanda daha fazla müşteriye ulaşma, ürünleri tanıtma vb. faydaları bulunmaktadır.
Daha Fazlası İçin: SONUÇ ODAKLI KANAL YÖNETİMİ NEDİR?
Tedarik zincirleri ve pazarlama kanalları yeniden şekilleniyor; çünkü e-iş, konsolidasyon ve entegre tedarik biçimleri, üretici, dağıtıcı ve müşteri arasındaki ilişkiyi değiştiriyor. Bu evrimleşme, şu naif tahmine oranla daha karmaşık: Müşteriler ve üreticiler doğrudan ilişkiler kurdukça, dağıtıcıların “aracı rolü” ortadan kalkacak. Peki, üreticiler, bu belirsizlik çağında büyümek için mevcut endüstriyel kanallarını en iyi biçimde nasıl kullanabilirler? Ulusal Toptancılar-Dağıtıcılar Birliği, her üç yılda bir, “Değişimin Gücüyle Başa Çıkmak” başlıklı genel eğilimler araştırmasına sponsor oluyor. Bu araştırmada, dağıtım kanallarının geleceği inceleniyor. Pembroke Consulting tarafından hazırlanan en son rapor, halen bağımsız bir dağıtıcının ya da bayi kanalının hizmetlerine ihtiyaç duyan firmalar için stratejiler sunuyor.
Satış amacı güden firmalar genellikle kurumsal web tasarımının yanında e- ticaret sitesi de talep edebilmektedir. Böylece tanıtımını yaptığı ürünlerin satışını da yapabilme imkanı elde edebilmektelerdir. Dijitalleşen dünyamızda bu durum özellikle ticaretle uğraşan kuruluşlar için oldukça önemlidir.