Benchmarking Analizi Nedir? Faydaları Nelerdir?
Son zamanlarda firmalar hızla gelişim ve değişim göstermektedirler. Eğer ki yaşamlarını devam ettirmek istiyorlarsa değişmek zorundadırlar da. Günümüzde kalıcı başarıyı yakalayabilen firmalar, yürüttükleri strateji ve uygulamalarıyla değişen dünya koşullarına uyum sağlamaya çalışmaktadırlar. Benchmarking Analizi de bu değişen dünyaya ayak uydurmak için firmaların kullandığı yöntemlerden sadece birisidir.
Türkçeye kıyaslama ya da karşılaştırma olarak çevirebileceğimiz Benchmarking, örgütlerin aynı faaliyet alanında yer alan rakiplerin belirli kriterler doğrultusunda kıyaslama yapılması ve ileriye dönük stratejilerin belirlenmesini kapsamaktadır.
Daha Fazlası İçin: TOK SES GUCU, CİLİZ SES İSE GUVENSİZLİGİ YANSİTİR. IYİ BİR KONUSMA TEKNİGİ SAYESİNDE KARSİNİZDAKİ KİSİYİ OLUMLU YONDE ETKİLEYEBİLİRSİNİZ.
Gerek gunluk yasamin icerisinde gerceklesen kisisel sohbetlerde gerekse is baglantilarinin kurulmasinda telefon konusmalari buyuk onem tasiyor. Ancak bu onemli iletisim aracini dogru kullanabilmek gorusmelerin kalitesini belirliyor. Konusma sirasinda sectiginiz sozcukler, telefonu acis sekliniz hatta ses tonunuz bile size bircok kapiyi aralayabilecegi gibi kapilarin yuzunuze kapanmasina da sebep olabilir. Ayrica ABD’de yapilan bir arastirma sonucuna gore dinleyicilerin kafalarinda konusucunun telefondaki ses kalitesine gore yonetme ve otorite gucu, zekasi, egitim duzeyi ve guvenirligi hakkinda bir fikir olustugu tespit edilmis. Tok bir ses guclu ve saglam, ciliz ve tiz bir ses ise zayif ve guven vermeyen bir intiba yaratir.
Belirlenen kriterler doğrultusunda eksik yönlerin belirlenmesi, SWOT analizinin yapılması, rakiplere göre avantajların belirlenmesi örgüt için yaşamını devam ettirebilmesi ve kalıcılığını sağlaması açısından oldukça önemlidir ve firmanın yaşamı içerisinde belirli aralıklarla Benchmarking Analizi yaptırması gereklidir.
Biz Localveri Yazılım & Web Çözümleri olarak her bir müşterimiz için Benchmarking Analizini yaparak onların rakiplerine göre ne gibi artıları var ne gibi eksileri var belirleyerek vereceğimiz hizmeti analiz sonucuna göre şekillendiriyoruz. Böylece yapılan çalışma ileriye dönük, müşterimizin hedeflerine ulaşmasına yönelik olarak oluşuyor ve rakiplere karşı bir avantaj sağlıyor.