Aidat ve Gider Takip Programı

aidat-takip-programiSİTE BYS

Site ve Apartmanlar İçin Aidat ve Gider Takip Programı

SiteBYS Nedir ?

Site, Apartman ve Bina Yöneticilerin aidat ve gider takibi ve yönetimleri için kullanacakları pratik ve kolay çalışanIn ve içerisinde ihtiyaç duyacağı tüm özellikleri barındıran bir iş yönetim platformudur.

Nasıl Kullanılır ?
İhtiyaçlarınızı belirleyin, sadece ihtiyaç duyduğunuz paketi seçin, üye olun ve kullanmaya başlayın !

Sağladığı Avantajlar ?
Site veya binanızı daha etkin ve kolay yönetmenize yardımcı olur.
Şeffaf ve açık bir yönetim avantajı ile site veya apartman malikleri arasındaki sorunları minimize eder.
Karar alma ve yönetim uygulamalarında daha hızlı hareket etmenize katkı sağlayacak veriler sunar.
Yanlış giden ve hatalı işleyen noktaları tespit ederek gidermeye yardımcı olur…

Kimler Kullanmalı?
● Yönetim ile site/binada yaşayanların arasındaki
problemleri en aza indirmek isteyen,
● Aidat ve gider takibini profesyonel bir siteme
kavuşturmak isteyen tüm yöneticiler,

Platformun Genel Özellikleri

%100 Türkiye’li
Türkiye’de yaşanmışlık ve ihtiyaçlar tespit edilerek geliştirilmiş, tamamen yerli sermaye ile geliştirilmiş yazılım platformu,

Mobil Uyumlu
Mobile uyumlu yapısı sayesinde tüm akıllı telefon, tablet, notbook ve pc’lerden kullanılabilinir.

Çok Ekonomik
Tüm site ve bina yönetimlerinin bütçesine uygun ve ekonomik maliyetlidir. Yüksek bütçeli donanım ve yazılım maliyetleri gerektirmez.

Web Tabanlı ve Online Kullanım Avantajı
İnternet bağlantısı olan tüm akıllı telefon, tablet ve PC’lerde ve tüm tarayıcılarda sorunsuz kullanabilinmektedir.

Gelişmiş Güvenlik Altyapısı
Bankacılık ve Finans Kuruluşlarının kullandığı Profesyonel Güvenlik Sistemleri ile donatılmıştır..

Yeniliklerden Anında ve Ücretsiz Faydalanma
SiteBYS yazılımı sürekli gelişmektedir. Tüm kullanıcılar bu yenilik ve geliştirmelerden anında ve ücretsiz yararlanabilir.

Online, Telefon ve Mail İle Sürekli Teknik Yardım
SiteBYS sistemini kullanırken uzman ekimizinde takıldığınız noktalarda teknik yardım alabilir ve sistemi daha etkin kullanabilirsiniz.

aidat_takip_programi

Modül ve Bölümler

Blok, Daire ve Konut Yönetimi
Site veya binanızdaki blok, daire ve konutları sisteme tanımlayabilir, daire tipi, park sayısı, m2 vb. özellikleri belirleyebilirsiniz.

SMS & Mail Bilgilendirme Sistemi
Üyelerinize, SMS ve Mail ile her türlü bildirim, duyuru bilgilendirmeyi toplu veya tek tek yapmanıza olanak sağlar.

Üye ve Sakin Yönetimi
Site ve Binanızdaki ikamet eden kat maliki veya kiracılarınızı blok, kat, daire no ve tüm iletişim bilgileri ile excelden toplu veya tek tek detaylı olarak sisteme tanıtmanıza yardımcı olacak özellikler içerir.

Aidat ve Borç Yönetimi
Site ve bina sakinlerinizin aidat, yakıt veya diğer toplayacağınız gelirlerinizi toplu veya tek tek tanımlayabilir, gecikme bedelleri belirlediğiniz oran üzerinde sistem tarafından otomatik hesaplanır

Tedarikçi ve Gider Yönetimi
Size hizmet veren bireysel ve kurumsal tedarikçilerinizi sisteme kaydedebilr, aylık planlı ve plansiz ödeme tanımlarını yapabilir, Fatura ve giderlerini ödeme tarihleri ile beraber sisteme kaydedebilirsiniz.

Kasa ve Banka Yönetimi
Nakit kasa ve banka hesaplarınızı tanımlayabilir, kasa ve banka hesaplarınızdan yapılan ödemeleri ve gelen aidat ve tahsilatlarınızı takip edebilir detaylı raporlar alabilirsiniz. .

Çağrı, Karar Defteri ve Tebligat Yönetimi
Geciken ödemelerden dolayı toplu tebligat oluşturabilir, ödeme çağrısı hazırlayabilir, yapılan toplantıların karar defterlerini sistemden yönetebilirsiniz.

talepDemirbaş ve Zimmet Yönetimi
Site ve binanızda kullandığınız demirbaşları sisteme tanımlayabilir, ilgili personel ve yetkilinin üzerine zimmetleyebilirsiniz.

Talep ve Destek Sistemi
Kat maliki ve kiracılarınızdan gelen talep, sorun ve destek isteklerini kayıt altına alarak zamanında çözülmesine yardımcı olan uygulamdır..

Belge ve Doküman Yönetimi
Site ve bina ile ilgili, gelen veya gönderilen her türlü belge ve dokümanın ilişkilendirilip sisteme yüklenmesine ve gerekli zamanlarda kullanılmasına olanak sağlayan modüldür.

Ayar ve Tanımlamalar
Sitebys aidat ve gider yönetim sitemini etkili ve verimli kullanmanıza yardımcı olacak tüm tanımlama ve ayarların yapıldığı bölümdür.

Kullanıcı Yönetimi ve Rol Bazlı Yetkilendirme
Çalışanlarınızı ve denetçileri sisteme kullanıcı olarak tanımlayıp, gelişmiş yetkilendirme özelliği ile sadece iş tanımlarına uygun ekranlara ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.

İcra ve Gecikme Takibi
Aidat ve ödemelerini birikmiş ve ödemeyn üyelerle ilgili gecikme ve icra işlemlerini sistem üzerinden takip edebilir ve yönetebilirsiniz.

Mesken Paneli
Üyelerinize vereceğiniz kullanıcı bilgileri ile sistem üzerinden aidatlarını ve ödemelerini, giderleri izleyebilir, bilgilendirmeleri görebilir, taleplerini sistem üzerinden iletip sonuçları takip edebilirler.