Online Teknik Destek Sistemi

Kurumsal veya bireysel müşterilerin ürün ve hizmet tercihlerinde satış sonrası hizmetlerin büyük önemi vardır. Hiç kimse satın aldığı ürün veya hizmette yaşadığı bir sorun sonrasında ilgili kişiye zamanında ulaşamaması, sorununa çözüm bulamamasında hoşlanmaz. Bu hizmetleri sağlayamayan firma ve kuruluşlara da tüketiciler tarafından iyi gözle bakılmaz.

Teknik Destek ve Yardım Yazılımı; müşterilerine satış sonrası teknik destek veya yardım hizmeti veren kuruluşlar için tasarlanmış bir uygulamadır. Uygulama sayesinde müşterilerden gelen destek taleplerinin yönetilmesi ve bu talebin kısa süre içerisinde çözümlenmesi çok kolaylaşmıştır.

Teknik Destek ve yardım programında talepler web site bağlantı uygulaması ile web üzerinden, telefonla ve mail olarak alınabilmektedir. Alınan talep onay bekleyenlere düşer, ilgili müşteri ve kişi ile ilişkilendirilip onaylanır. Devam eden destek talep listesinde destek talebi izlenir, İlgili personel tarafından açılan talep çeşitli nedenlerden dolayı beklemeye alınabilir veya ertelenebilir. Sonuçlandırılan destek talepleri ile ilgili müşteriye bilgilendirme maili ve sms gönderilebilmektedir.

Gelişmiş özellikleri, kolay kullanım ekranları ve web tabanlı altyapısı ile her tipte destek ve yardım hizmeti veren firmanın ihtiyacını karşılayacak şekilde geliştirilmiş olan teknik destek programı hakkında bize ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.