İş Takip ve Proje-Görev Yönetimi

İş Takip ve Görev Yönetim Uygulamaları ile çalışanların günlük işlerini, görevlerini ortak bir sistem üzerinde yürütmesine ve sonuçların bu sistem üzerinden raporlanarak değerlendirmesine olanak sağlar.

Localveri Yazılım, iş takip ve görev yönetim yazılımlarını online olarak geliştirmektedir. Bu sayede web tabanlı yapısı, mobil uyumlu ekran görünümleri ile ofis dışında hareket halinde iken bile işlerin yürütülmesi kolay ve pratik hale gelmektedir. Geliştirilen iş takip programı f

İş Takip ve Görev Yönetim Programı, farklı işletme ihtiyaçlarına göre uyarlanabilen esnek bir alt yapıdadır. Kolay ve pratik kullanıma uygun ekranları sayesinde iişletme çalışanları tarafında hızlıca kabul görmesini sağlamaktadır.

İş Takip Yazılımı ile işlere bağlı görevler öncelikle şablon halinde hazırlanabilmekte, günlük iş yoğunluğunda da işin niteliğine göre iş sıralaması ve ilgili personel seçilerek görev ataması hızlıca yapılabilmektedir.

İş Takip Programı sayesinde onay bekleyen, devam eden ve tamamlanan iş listeleri ile işin onaylanmasından tamamlanmasına kadar geçen süre detaylı izlenebilmekte, işin aksaması, gecikmesi vb. olumsuz durumların önüne zamanında geçilebilmektedir.

Localveri Yazılım olarak özellikle iş takip programında dışarıya hizmet veren işletmelerde çalışanların gün içinde hangi işlerin hangi sırada yapılacağının tanımlanmasını, yürütülmesine, sonuçlarının raporlanmasına ve değerlendirilmesine olanak sağlayan özellikleri ön planda tutmaktayız.

Online İş Takip ve Görev Yönetimi Yazılımımız hakkında daha detaylı bilgi almak için tıklayınız.