B2B Bayi Yönetim Çözümleri

Bayiler aracılığı ile satış çalışmaları yapan firmalar, bayilerden siparişleri genelde telefon, mail veya faks olarak alınmaktadır. Bu siparişler gerek ilgili satış temsilcisi veya bu konuda yetkilendirilmiş personel tarafından alınarak işleme konulur. Ancak çoğu zaman yanlış anlaşılma, eksik değerlendirme, yanlış tercih, unutkanlık vb. sebeplerden dolayı iş kayıpları oluşabilmekte bu da işletmelerin karlılığını ciddi oranda etkilemekdir.

Localveri Yazılım, farklı sektörlerdeki müşterilerinin yaşadıkları bu deneyimleri sorgulayarak, inceleyerek ve analiz ederek bayi – firma işlemlerini hızlandıracak, karışıklığı azaltacak, zaman ve eksik bilgilendirmeden kaynaklanan iş kayıplarının önüne geçecek bayi yönetim uygulamaları geliştirmiştir.

Bayi Yönetim Yazılımı ile bayiler, ürün ve yedek parça siparişlerini pratik bir şekilde firmaya sistem üzerinden iletebilme, sipariş takibi yapabilme, firma ile siparişler hakkında yazışabilme, formlar aracılığı ile istek ve ihtiyaçlarını iletebilme, firmanın yayınladığı teknik veya idari dökümanlara ulaşabilme, cari hesap bakiye ve bilgilerini görebilme, kredi kartı ile online ödeme yapabilme gibi bayi kanalında ihtiyaç duyulan tüm işlemleri online yapabilmelerine olanak sağlıyor.

Ayrıca Bayi Yönetim Yazılımı ile gelişmiş raporlama seçenekleri sayesinde bayilerin sipariş, form ve işleyiş performansları izlenebiliyor. Bu sayede bayilerin performans ve motivasyonlarını artırıcı geliştirmeler yapılabilmesi, önlemler alınabilmesi Bayi Yönetim Programlarımız ile mümkün hale geliyor.

Bayi Yönetim Yazılım çözümleri hakkında daha detaylı bilgi için tıklayınız.