E-BÜLTEN YÖNETİMİ

Müşterilerimizin kendileri, sektörü, ürün, hizmet ve projeleri ile ilgili yenilik, gelişme, bilgilendirmeler ile ilgili hedef kitlesine belli aralıklarla duyuru yapmasına yardımcı olmak amacıyla belirlenen periyodlarda kurumsal e-bülten çalışmaları yapmaktayız.

E-Bülten Yönetimi kapsamında verdiğimiz hizmetler;

  • Website tasarımına uyumlu kurumsal e-bülten konsept tasarımı,
  • Belirlenen sürece göre konu, içerik ve görsel içerik çalışmaları,
  • Gönderim yapılacak hedef kitlenin belirlenmesi,
  • Belirlenen süreçte gönderimin yapılması,
  • Gönderim sürecinin izlenmesi ve sonuçların raporlanması,
  • E-Bülten çalışmalarının web sitesinde arşivlenmesi

Ürünlerinizin yada hizmetlerinizin kalitesi kadar insanların bu ürün/hizmetten haberdar olması da son derece önemlidir. Günümzüde radyo, televizyon reklamlarının yanısıra mailing sistemleri ile de tanıtım yapılmaktadır. Kişiler güncel haberleri takip etmek için bu mailing sistemlerine üye olmakta, istediği zaman bu sistemlerden kolaylıkla çıkabilmektedir. Bir ürün yada hizmetin kendiliğinden keşfedilmesini beklemek oldukça fazla zaman alabilmektedir, e-bülten sistemi ile hedef kitlelerinize istediğiniz zaman ulaşabilir, doğru strateji ile geri dönüşleri arttırabilirsiniz.

Localveri web tasarım olarak, e-bülten tasarımı ve gönderimi aşamasında sizlere hizmet vermekteyiz.

Neden E-bülteni tercih etmelisiniz?
Diğer reklam türlerine oranla daha uygun maliyetli ve geri dönüşü en fazla olan pazarlama türüdür.

E-bülten göndermenin avantajları neler?
Hedef kitleyi daha kolay değerlendirebilirsiniz ayrıca bu yöntemde analiz daha kolay, geri dönüş daha hızlı ve fazladır.

E-bülten Yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

  • İçerik dikkat çekici olmalıdır, görsellerinizin yakın çekim ve net olması önemlidir.
  • Kullanılan görseller ürün/hizmetinizle ve bulunan metinle alakalı olmalıdır.
  • Görsel içerikler yazılardan daha çok ilgi gördüğü için görsel seçimi son derece önemlidir.
  • Yazılarınız kısa cümlelerden oluşmalıdır, detay bilgi ile okuyucuyu sıkmamalı ve istenilen bilgiyi özet olarak vermelidir. İlgilenen kişiler websitenizden detaylarına bakacaktır yada firmanızla iletişime geçecektir.
  • Gönderilecek metinleri internetten toplama metinler ile oluşturmak yerine kendiniz yazmayı tercih etmelisiniz, sonuçta ürününüzü en iyi siz tanıyorsunuz. Ve okuyucular aynı metni daha önce başka bir yerde görmüş ise ilk gördüğü yeri tercih edecektir.
  • Ebülten çok uzun olmamalıdır bir bültende 4-5 haber geçilmemelidir.

E-bülten gönderim sıklığınız ne olmalıdır?
Aylık gönderim sıkça kullanılmaktadır. Ancak duyuru türünüze göre bu durum değişmektedir. Haftalık duyuru yada iki haftada bir gönderimlerde ihtiyaca göre tercih edilebilir. Etkinlik duyuruları genelde haftalık gönderimleri, ürün tanıtımları aylık gönderimleri tercih etmektedir.

E-bülten gönderim sıklığı önemlidir, haftalık bülten gönderimi yapıyorsanız 2 haftadan fazla geciktirmemelisiniz. Aylık gönderimlerde ise yakın tarihler tercih etmelisiniz, örneğin bir ay ayın 5inde gönderim yapıyorsanız diğer ayda 5i yada 10u arasında gönderim yapmayı tercih etmelisiniz.